Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital curator for a day» στο Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη

Δημοσιεύτηκε στις 20/09/2021 11:55

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital curator for a day» στο Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη

Το Digital Curator for a day (DC4aday) είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα της diadrasis που θα υλοποιηθεί στο Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη, σε συνεργασία με την Clio Muse Tours, και αποβλέπει στη συμμετοχή, τη γνωριμία και την εξοικείωση των νέων, από 12 – 16 ετών, με τον σύγχρονο πολιτισμό.

Στόχος της δράσης είναι οι νέοι, μέσω της διαδραστικής μάθησης, να γνωρίσουν τους τρόπους ψηφιακής προβολής και ανάδειξης των μουσείων, ανακαλύπτοντας το Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη. Εξερευνώντας τις συλλογές και ορμώμενοι από τα εκθέματα του Μουσείου, οι ομάδες που θα συμμετέχουν θα δημιουργήσουν τη δική τους ψηφιακή ξενάγηση, αφιερωμένη στο έργο και τη ζωή του Νίκου Καζαντζάκη. 

Το DC4aday θα προσφέρει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία για τη δημιουργία περιεχομένου ψηφιακών ξεναγήσεων, που θα «μιλάει» τη «γλώσσα» των δημιουργών της, ως απόρροια μιας προσέγγισης «από τη βάση στην κορυφή» («bottom up») στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η διαδικασία θα ξεκινήσει με εκπαιδευτικά εργαστήρια στους χώρους του μουσείου, θα συνεχίσει με διαδικτυακή καθοδήγηση (online mentoring), και θα ολοκληρωθεί με έναν διαγωνισμό που θα έχει ως έπαθλο την καταχώρηση της νικητήριας ψηφιακής ξενάγησης στη βραβευμένη και διεθνώς αναγνωρισμένη online πλατφόρμα ψηφιακών ξεναγήσεων Clio Muse Tours.

Οι δράσεις στο Μουσείο Καζαντζάκη θα υλοποιηθούν κατά την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου (1-5/11) αλλά, λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, συνίσταται στα σχολεία που επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή να κάνουν έγκαιρη προκράτηση θέσεων, επιλέγοντας και συμπληρώνοντας τη φόρμα συμμετοχής (διαθέσιμη και στην ιστοσελίδα του Μουσείου), με καταληκτική ημερομηνία υποβολής την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

Το DC4aday τέλει υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και χρηματοδοτήθηκε από το ΥΠΠΟΑ στο πλαίσιο του προγράμματός του για δράσεις μουσείων, πινακοθηκών και συλλογών σύγχρονου πολιτισμού.