Τα κατεβασμένα τηλέφωνα στον ΟΑΕΔ, ανεβάζουν τα νεύρα των ασφαλισμένων!
Έκρηξη οργής απο ασφαλισμένους που αδυνατούν να έρθουν σε τηλεφωνική επικοινωνία με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ στη Λεωφόρου Κνωσού.
Καθημερινά οι τηλεφωνικές γραμμές δείχνουν κατειλημμένες ή όταν καλούν δεν ανταποκρίνεται κανείς απο τους υπαλλήλους της υπηρεσίας.Μια από τις ασφαλισμένες ξέσπασε σήμερα όταν οι αλλεπάλληλες προσπάθειες της για τηλεφωνική επικοινωνία έπεσαν στο κενό και έτσι αναγκάστηκε να μεταβεί στην υπηρεσία,όπου εκεί επικράτησε αναστάτωση.Η ίδια όπως καταγγέλλει βρέθηκε αντιμέτωπη με μερικούς υπαλλήλους όπου ήταν κλεισμένοι στα γραφεία τους και είχαν αναθέσει τα καθήκοντα των πληροφοριών προς του πολίτες σε υπάλληλο όχι του ΟΑΕΔ αλλά της εταιρίας security που φυλάει το χώρο!
Μάλιστα στο ξέσπασμα της για την αδιαφορία των υπαλλήλων ,διαπίστωσε οτι και άλλοι ασφαλισμένοι είχαν μεταβεί στην υπηρεσία απλώς και μόνο για να ζητήσουν πληροφορίες αφού και εκείνοι αδυνατούσαν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά!
Προϊστάμενοι και υπάλληλοι μάταια προσπαθούσαν να εξηγήσουν πως και γιατί δεν ανταποκρίνεται το προσωπικό στις αλλεπάλληλες τηλεφωνικές κλήσεις ενώ επιχειρηματολόγησαν υποστηρίζοντας οτι οι ασφαλισμένοι μπορούν να αναζητήσουν ηλεκτρονικά και μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΕΔ τις πληροφορίες που αναζητούν.Βέβαια για όσους δεν έχουν πρόσβαση ή για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο,ούτε λόγος. Κάπως έτσι αναρωτιούνται και οι ασφαλισμένοι γιατί απο τη στιγμή που μας ζητούν να κάνουμε τα πάντα ηλεκτρονικά ακόμη και την αναζήτηση μιας πληροφορίας, να μην μειωθεί και το προσωπικό για να εξοικονομηθούν πόροι για το δημόσιο κορβανά.
Αντίστοιχες πρακτικές μερίδας δημοσίων υπαλλήλων απλά ρίχνουν νερό στο μύλο όσων επιδιώκουν την συρρίκνωση του δημόσιου τομέα, διαμορφώνοντας ενα αρνητικό κλίμα στην συνείδηση των πολιτών.