Ο Σπίρτζης δικαιολογεί τα γκράφιτι στο μετρό Θεσσαλονίκης: «Καλλιτεχνική δημιουργία»
Με ιδιαίτερο τρόπο σχολίασε τους βανδαλισμούς στα βαγόνια του μετρό Θεσσαλονίκης λίγο μετά την άφιξή τους στο αμαξοστάσιο, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Για το συμβάν αυτό καθ΄αυτό που αφορά τα γκράφιτι, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι «η κοινοπραξία του μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία, σύμφωνα με τον νόμο είναι υπεύθυνη για τη φύλαξη και την ασφάλεια στο αμαξοστάσιο, ξεκίνησε ήδη την αποκατάσταση βαγονιών».
Εξάλλου, δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει, ότι σε κάθε περίπτωση το γκράφιτι είναι μία έκφραση καλλιτεχνικής δημιουργίας, εξηγώντας ότι θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα στη «νεολαία μας να έχουν μία δημιουργική, αν θέλετε, ενασχόληση και μέσα στον αστικό ιστό», δήλωσε ο κ. Σπίρτζης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης, Tv100.
Πρόσθεσε, ότι υπάρχουν «σημεία δομημένου χώρου, που θα μπορούσαν να αλλάξουν δημιουργικά μέσα από μία πολιτική που θα επιτρέψει ή να ομορφύνουν και οι γειτονιές μας και οι χώροι μας και κτίρια τα οποία είναι χάλια.
«Το «Welcome home baby» είναι αν θέλετε και η απάντηση σε τέσσερα πρωτοσέλιδα κεντρικών εφημερίδων της Νέας Δημοκρατίας, που υποτίθεται ότι έχουν και μία σοβαροφάνεια, τα οποία μέσα μία μέρα πριν μας έλεγαν, ότι κάνουμε εγκαίνια στα βαγόνια. Αντί να τους ενημερώσουν αυτοί που για δεκαετίες δεν ολοκλήρωναν το μέτρο ή δεν προχωρούσαν το έργο, να το πω πιο κομψά, ότι υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, χρονικά ορόσημα, χρονοδιάγραμμα, πότε θα έρθουν οι συρμοί, τι πρέπει να γίνει για αυτούς τους συρμούς.
»Γιατί είναι μία τεχνολογία χωρίς οδηγούς, πρέπει να συναρμολογηθούν, να δοκιμαστούν, να τεσταριστούν, να μπουν στο αμαξοστάσιο και να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία. Το διαβάζω αυτά σε εφημερίδες, που υποτίθεται οι δημοσιογράφοι της είναι και έγκριτοι», ανέφερε επίσης.in.gr