H απάντηση του υπουργείου Τουρισμού για τα χαλιά των 18.000 ευρώ
Σε διευκρινιστική ανακοίνωση προχώρησε το υπ. Τουρισμού σχετικά με τα δημοσιεύματα που αφορούν στην προμήθεια υλικοτεχνικού εξοπλισμού και ειδών για την αναβάθμιση των χώρων υποδοχής επισκεπτών.
Η ανακοίνωση σημειώνει:
«Το υπουργείο Τουρισμού, ως κατεξοχήν υπουργείο εξωστρέφειας, έχει ως βασική αποστολή την προώθηση της εικόνας της χώρας μας. Στο πλαίσιο αυτό, κρίσιμο μέρος των εργασιών του είναι η υποδοχή προσώπων από όλο τον κόσμο που εκπροσωπούν, μεταξύ άλλων, κράτη και φορείς του νευραλγικού αυτού τομέα για την Ελλάδα.
Στο πλαίσιο αυτό, κρίθηκε απαραίτητη η ανανέωση του εξοπλισμού και η αναβάθμιση των υποδομών μας, διαδικασία που είχε καθυστερήσει για περισσότερο από μια δεκαπενταετία.
Η ανανέωση αυτή έγινε με απόλυτη διαφάνεια, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις για τις δημόσιες συμβάσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών.
Η βελτίωση των χώρων υποδοχής κρίνεται αναγκαία για τη διασφάλιση της άριστης φιλοξενίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών, στο πλαίσιο δράσεων και εργασιών για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, καθώς και για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο».
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Kathmimerini.gr οι επίμαχες αγορές αφορούν σε χαλιά αξίας σχεδόν 18.000 ευρώ από την εταιρεία της κ. Δέσποινας Μοιραράκη.