H αλλαγή της γαλάζιας ατζέντας και τα “μηνύματα” προς τους επιχειρηματίες
Το έχουμε ξαναπεί. Η κυβέρνηση της ΝΔ είναι εξαιρετική στην επικοινωνιακή πολιτική της. Δέκα με τόνο σε θέματα τακτικής.
Το έχει αποδείξει πολλές φορές από την πρώτη κι όλας μέρα της ανάληψης των κυβερνητικών ευθυνών της,το καλοκαίρι του 2019 όσο κι αν τότε δεν το είχε ανάγκη.
Έβαλε όμως γερά θεμέλια και επένδυσε σε αυτό,όχι τυχαία.
Είναι απόλυτα φυσιολογικό σε ένα κυβερνητικό σχήμα και σε κάθε πρωθυπουργό,να συμβαίνουν γεγονότα εκτός πλάνου ή δυσάρεστες εξελίξεις που πλήττουν άλλοτε το κυβερνητικό έργο, άλλοτε το προφίλ του ίδιου του πρωθυπουργού ή πρωτοκλασάτων στελεχών μιας κυβέρνησης.
Η ικανότητα να μπορεί το επικοινωνιακό επιτελείο μιας κυβέρνησης και ενός πρωθυπουργού να αλλάζουν την ατζέντα και να προσδιορίζουν τους όρους της επικοινωνιακής τακτικής είναι αναμφισβήτητα στα προσόντα κάθε εξουσίας.
Άλλωστε έτσι αλλάζει και η κουβέντα από το καφενείο της Βουλής και το περιστύλιο,ως τα τσιπουράδικα ή τα κομμωτήρια με τον απλό κόσμο που θέλει να τα σχολιάζει όλα και στο τέλος να ξεχνιέται για το ακριβό ρεύμα,τα πανάκριβα τρόφιμα,την δυσλειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών και βέβαια του υψηλούς φόρους.
Άλλωστε και ο Μουσολίνι είχε διατυπώσει τόσα χρόνια πριν ότι “καμία κυβέρνηση στον κόσμο” δεν μπορεί να σταθεί αν δεν έχει με το μέρος της την κοινή γνώμη,που την καθορίζουν σύμφωνα και με την επιστήμη της επικοινωνίας τα μέσα.
Τα όποια μέσα…κάθε εποχής.
Σήμερα τόσο τα social media,όσο και τα ΜΜΕ με μεγάλη απήχηση.
Η κυβέρνηση λοιπόν του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι εξαιρετικά ικανή σε αυτό και το έχει αποδείξει.
Σε αυτό κανείς δεν μπορεί να πει το αντίθετο,με βάση τα γεγονότα όπως τα έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν.
Σήμερα έβλεπα πόσο ωραία έπαιξε το θέμα με την πολυκατοικία,την αποκατάσταση της οποίας θα αναλάβει και θα χρεωθεί το κράτος και θα αποκαταστήσει την ζημιά που προκάλεσε η έκρηξη της βόμβας πρόσφατα, αφήνοντας τους ενοίκους της, ουσιαστικά στον δρόμο.
Αν απομονώσεις το περιστατικό αυτό,θα πεις “που ζω;”
Αν κάποιος που δεν γνωρίζει την Ελληνική πραγματικότητα δει αποκομμένα την κυβερνητική αυτή πρωτοβουλία που είναι ορθή, αν και λίγο υπερβολική,θα πει …δες ένα κράτος πρόνοιας που λειτουργεί στην Ελλάδα.
Και δεν θα έχει και άδικο.
Υπάρχει κράτος πρόνοιας όμως στην πράξη και σε άλλες πτυχές της καθημερινότητας μας ή αυτό ήταν μια ωραία ομολογουμένως εξαίρεση;
Τα συγχαρητήρια ανήκουν και πάλι στο επικοινωνιακό επιτελείο του κυρίου Μητσοτάκη αλλά και στον ίδιο που το έχει επιλέξει και ενστερνίζεται το εκάστοτε πλάνο.
Είδαν,αποφάσισαν,έπραξαν.
Άλλωστε η περίοδος αυτή εκτός απ’ ότι πλησιάζουν γιορτές(…) είναι και μια περίοδος που η κυβέρνηση μετά τα γεγονότα Σαμαρά είναι κάπως σε αμηχανία.
Και πρέπει να αλλάζει συνεχώς την ατζέντα.
Άσος στο μανίκι βέβαια δεν είναι η περίπτωση της προαναφερόμενης υπόθεσης με τους ενοίκους της πολυκατοικίας στην Αθήνα.
Η ομάδα χρειάζεται κάτι ισχυρότερο που εκτός απ’ το να δείχνει ως ξεκάρφωμα,να μην επιτρέπει συνειρμούς στους πονηρούς και καλά διαβασμένους σε τέτοια θέματα για την επικοινωνιακή διαχείριση.
Αναζητά συνεπώς,ένα βαρύ ας πούμε θέμα που θα ακολουθήσει.
Και αυτό για να είναι πετυχημένο, πρέπει να έχει κάποια βασικά χαρακτηριστικά στην ακτινογραφία της προετοιμασίας της επικοινωνιακής καταιγίδας, της ομολογουμένως ικανότατης ομάδας του Μαξίμου.
Χρειαζόμαστε λοιπόν:
Βαρύ όνομα και γνωστό στους πάντες,δυνατή υπόθεση που θα αναδείξουμε,και μήνυμα προς πάσαν κατεύθυνση ότι αφού μπορούμε στο “βουνό” ο κάθε “λόφος” μας είναι παιχνίδι και ο “βράχος” για καραμέλα.
Ποιος άλλος δίνει αυτά τα χαρακτηριστικά σήμερα ως απάντηση στα παραπάνω δεδομένα, από έναν ισχυρό παράγοντα της οικονομίας και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο, και σε ένα κλάδο όπως η ναυτιλία, που παράλληλα είναι πρωτοπόρος στο μιντιακό πεδίο τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας, και βέβαια, ηγέτης του μεγαλύτερου πολύαθλητικού συλλόγου με βαρύ τρόπαιο στην συλλογή του εσχάτως όπως ο Ολυμπιακός.
Ιδανική περίπτωση ο κύριος Βαγγέλης Μαρινάκης.
Και εκεί πρέπει να γίνει το κόλπο γκρόσο για να γυρίσει για τα καλά η “άβολη” σελίδα της πολιτικής επικαιρότητας ώστε να πάμε παρακάτω.
Γιατί καλή η πρόθεση αποκατάστασης της λαβωμένης πολυκατοικίας,αλλά δεν φτάνει.Δεν περνάει και μήνυμα στο κάτω κάτω…
Όπερ και εγένετο.
“Ως πότε θα βρίσκονται εύκολα θύματα και ιστορίες που θα εξυπηρετούν αυτές τις τακτικές” αναρωτήθηκαν όπως ακούγεται, ακόμα και μέσα στην ΝΔ όσοι δεν είναι και τόσο με την πλευρά του ηγέτη.
Είναι κάτι που δεν μπορούμε να απαντήσουμε, ωστόσο πρέπει να παραδεχτούμε ότι η επιλογή στο όνομα Βαγγέλη Μαρινάκη, ήταν εύστοχη γιατί πέτυχε τον στόχο.
Να ξεχαστεί η τρικυμία Σαμαρά και να κοπάσουν τα απόνερα της, στο πολιτικό σκηνικό και στο εσωτερικό του κόμματος, αφού μπορούμε να συζητάμε τώρα για άλλα θέματα.
Και το κερασάκι στην τούρτα τα μηνύματα που φεύγουν βροχή προς πάσαν κατεύθυνση, με αποδέκτες όμως κυρίως επιχειρηματίες.
Άραγε θέλουν να υποδηλώσουν ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να είναι ο επόμενος;
Μπίνγκο!