Μ.Συντυχάκης: «Η λεωφόρος bypass ανήκει πλέον στον όμιλο Γκριμάλντι- Ο φράχτης είναι το επακόλουθο της ιδιωτικοποίησης του Λιμένα»

Δημοσιεύτηκε στις 06/12/2024 16:37

Μ.Συντυχάκης: «Η λεωφόρος bypass ανήκει πλέον στον όμιλο Γκριμάλντι- Ο φράχτης είναι το επακόλουθο της ιδιωτικοποίησης του Λιμένα»

Ως συνέπεια της ιδιωτικοποίησης του Λιμένα Ηρακλείου, χαρακτήρισε την τοποθέτηση φράχτη στην Λεωφόρο bypass, ο Βουλευτής Ηρακλείου, από το ΚΚΕ Μανώλης Συντυχάκης που μίλησε για το θέμα στον Politica 89.8 και τον Χρήστο Κώνστα.

Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα σήμερα το πρωί, πολλοί ήταν εκείνοι που αντέδρασαν, όταν βρέθηκαν μπροστά στα κάγκελα που τοποθετήθηκαν στη λεωφόρο “bypass”, μετά το φρούριο του Κούλε.

Ειδικότερα, ο κ. Συντυχάκης επεσήμανε: «Ήταν κάτι που περιμέναμε, αυτά είναι τα παρελκόμενα της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού. Εγώ είπα κάποια στιγμή στην τοποθέτηση μου, ότι ασκείται μια ψυχολογική πίεση ,μετά την σύμβαση και στους αλιείς, που σταθμεύουν στο παλιό λιμάνι, παρόλο που δεν ανήκει στον όμιλο Grimaldi και ότι μέσα από αυτή την ψυχολογική πίεση επί της ουσίας, είναι σαν να τους λέει άρε το κρεββάτον σου και περιπάτει, δηλαδή φύγετε. Πίεση δεχόμαστε και εμείς ως ηρακλειώτες που αξιοποιούμε, χρησιμοποιούμε την οδό, bypass. Δεν υπάρχουν πάρα πολλοί ελεύθεροι χώροι για να μπορείς να περπατήσεις, να μπορείς να κάνεις τη φυσική σου άσκηση και τα λοιπά. Ο χώρος της οδού bypass, ήταν ένας από τους προσφερόμενους ελεύθερους χώρους που θα μπορούσε να περπατήσει ο ηρακλειώτης και αντί να τον αναβαθμίσουν αντί να διαμορφώσουν όρους και προϋποθέσεις, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πολιτών, τους απαγορεύτηκε η είσοδος. Κι είναι λογικό, αφού πλέον από εκείνο το σημείο και πέρα, η έκταση ανήκει στον όμιλό Grimaldi. Ο μόλος ανήκει πλέον στον όμιλο Grimaldi. Ο Kούλες μπορεί να μην ανήκει δηλαδή το ενετικό φρούριο μπορεί να μην ανήκει αλλά από κει και μετά η έκταση είναι ιδιωτική. Eφόσον του ανήκει, μπορεί να δρα ανεμπόδιστα. Βέβαια, επαναλαμβάνω ότι προοπτικά, ένας όμιλος δεν περιορίζεται μόνο σε ένα αντικείμενο, δηλαδή στο θέμα της κρουαζιέρας, στο θέμα, των εμπορευματοκιβωτίων, θα επεκταθεί παραπέρα και στην τουριστική αξιοποίηση. Άρα λοιπόν προσβλέπει ο γκριμάλντι και ο κάθε επιχειρηματίας να σκέφτεται πως θα εκμεταλλευτεί ότι έχει για να επεκτείνει τις δραστηριότητές του.»

Μάλιστα για τις υπηρεσίες που έχουν αρχίζει να φεύγουν ενώ μέχρι τώρα, υπήρχαν καθώς μέχρι πριν μερικούς μήνες το Λιμάνι, ανήκε στο Δημόσιο, ο κ. Συντυχάκης ανέφερε: «Αρχίζουν οι υπηρεσίες που υπήρχαν να αποσύρονται, ο φύλακας που υπήρχε στην είσοδο για την μπάρα να αποσύρεται, ενώ στο σημείο υπήρχε και καθαρίστρια που επίσης, έχει αποσυρθεί.»