Κ. Κώτσογλου: “Η Κρήτη δυνάμωσε το τουριστικό της brand name”
Η Κρήτη δυνάμωσε το τουριστικό της brand name την χρονιά που πέρασε, τόνισε ο Εντεταλμένος σύμβουλος Περιφέρειας για τον τουρισμό Κυριάκος Κώτσογλου, μέσα από την συχνότητα του Politica 89.8 και τον Νίκο Παπαδάκη.
Για την διαδικτυακή σύσκεψη που είχαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι αρμόδιοι για τον Τουρισμό, με τον Υπουργό Τουρισμού, ο κ. Κώτσογλου ανέφερε πως παρουσιάστηκε ο απολογισμός από τις 13 περιφέρειες της χώρας, εάν ο τουρισμός μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για την αύξηση των κρουσμάτων, όπου παρουσιάστηκε μελέτη η οποία απέδειξε ότι για το δεύτερο κύμα της πανδημίας δεν οφείλεται ο τουρισμός, ενώ μάλιστα το δεύτερο κύμα ήρθε παράλληλα με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Αναμένεται ένας κοινός κανόνας από την Ε.Ε όπου θα μπορούν να ταξιδέψουν άνθρωποι μεικτά, δηλαδή να έχουν υποβληθεί σε τεστ κορωνοϊού και να είναι αρνητικοί, ή να είναι εμβολιασμένοι.
“Συζητήσαμε το γεγονός ότι εξαιτίας ότι περιμένουμε μία μακρά περίοδο “ησυχίας” και χαμηλών κρατήσεων μέχρι τον Φεβρουάριο, ενώ τα νούμερα είναι ικανοποιητικά, όλες οι μεγάλες αγορές θα είναι ανοιχτές, με αποτέλεσμα να περιμένουμε ανταγωνισμό και πρέπει να είμαστε έτοιμοι” .
Αναφορικά με έναν απολογισμό της προηγούμενης χρονιάς ο κ. Κώτσογλου επισήμανε ότι το Ηράκλειο πήγε πάρα πολύ καλά στηριγμένο στις υπόλοιπες αγορές, καθώς έφτασε στο 42% . Τα Χανιά στηριγμένα στο σκανδιναβικό μοντέλο, το αεροδρόμιο δεν κατάφερε να ξεπεράσει το 20%. “Κάθε χρονιά, η Κρητη είναι το 1/5 του τζίρου της Ελλάδας. Φέτος το νησί ήταν το 25% και είναι κάτι πολύ σπουδαίο σε μία τέτοια φριχτή χρονιά, με αποτέλεσμα να δυνάμωσε το brand name της “.