Η ειδικός φωνής Νίνα Καλούτσα στον Politica 89.8- Τα μυστικά της καλής επικοινωνίας
Η φωνή αποτελεί ισχυρό εργαλείο για την πειθώ, την επικοινωνία, για να περάσουμε μηνύματα στον συνομιλητή μας και να βελτιώσουν τις διαπροσωπικές σχέσεις, ακόμη και την επαγγελματική επιτυχία.
Τα μυστικά της επικοινωνίας διδάσκει εδώ και 26χρόνια η ειδικός φωνής και δημόσιας ομιλίας ,Νίνα Καλούτσα, η οποία αναμένεται στο Ηράκλειο για το σεμινάριο με τίτλο “Πως να μιλάς ώστε να σε ακούν”.
Η κ. Καλούτσα μίλησε για τη σημασία της φωνής και της επικοινωνίας στη ζωή μας στην εκπομπή “Ψιλά Γράμματα” του Politica 89.8 και την Φιλία Σαριδάκη λέγοντας πως “με δύο λόγια μπορώ να πω ότι θέλουμε το συναίσθημα που νιώθουμε μέσα μας και η ομιλία, να συνάδουν. Να μην λέμε άλλα και να εννοούμε άλλα. Και γι’ αυτό ασχολούμαι με τη φωνή ώστε να έχει χρωματισμό, να έχουμε τις παύσεις , να είναι καλή η άρθρωσή μας, και μια σειρά από άλλες παραμέτρους οι οποίες μας οδηγούν σε αυτό το αποτέλεσμα: να μιλάμε και να νιώθουμε αυτά που λέμε“.
Οι τεχνικές και τα μυστικά
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες την έχουν εμπιστευτεί πολιτικοί, επιχειρηματίες , κορυφαίες εταιρίες και πολλοί άλλαξαν τον τρόπο επικοινωνίας διαβάζοντας το βιβλίο της και συμμετέχοντας στα σεμινάρια που πραγματοποιεί. Όπως ανέφερε η κ.Καλούτσα αναφερόμενη στο σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί στο Ηράκλειο, έχει ως στόχο την επαγγελματική κερδοφορία και τις επιτυχημένες σχέσεις. Απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να μάθουν να μιλούν με ευφράδεια, ενσυναίσθηση, σαφήνεια και ακρίβεια, να βελτιώσουν την επιρροή τους σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο και να αποκτήσουν δεξιότητες Public Speaking.
“Θα κάνουμε ασκήσεις, θα εξηγήσω ποιες λέξεις να χρησιμοποιούν κι ποιες μπορούν να αντικαταστήσουν και θα εξηγήσω το γιατί” εξήγησε η κ.Καλούτσα. Σημαντική είναι επίσης η μη λεκτική επικοινωνία όπως η γλώσσα του σώματος και όσα μηνύματα “εκπέμπουμε” αλλά δεν αντιλαμβανόμαστε. Όπως ανέφερε η ειδικός φωνής “χρειάζεται και η διπλωματία και η ευγένεια”.
Η επικοινωνία στον τουρισμό
Μάλιστα όπως σημείωσε η κ.Καλούτσα -εκφράζοντας την αγάπη της για την Κρήτη που επισκέπτεται για δεύτερη φορά- οι Κρητικοί που ασχολούνται σε μεγάλο βαθμό με τον τουρισμό θα πρέπει να γνωρίζουν καλά πως να επικοινωνούν με τους ξένους επισκέπτες . Χρησιμοποίησε ακόμη ως παράδειγμα εστιατόρια και τις ταβέρνες όπου οι εργαζόμενοι θα πρέπει να προσέχουν τις λεπτομέρειες , όπως να μην φτάνουν στους πελάτες οι φωνές από την κουζίνα ή οι καυγάδες του προσωπικού.
Η αλλαγή του πολιτικού
Γνωστά πρόσωπα βοηθήθηκαν από την κ.Καλούτσα η οποία ανέφερε το παράδειγμα γνωστού πολιτικού που φώναζε διαρκώς. “Είχε ένα μήκος φωνής και φώναζε πολύ από το πρώτο δευτερόλεπτό ως το τελευταίο με δυνατή φωνή. Μελετήσαμε, το ήξερε όλο αυτό, αλλά δεν ήξερε πως να το διαχειριστεί . Οι αναπνοές τον βοήθησαν κυρίως, άρχισε να μιλάει και πιο αργά. Έτσι καταφέραμε όταν έκανε μια ομιλία ή σε ένα πάνελ να ξεκινάει με χαμηλή ένταση και συγκριμένη στιγμή προς το τέλος κυρίως, να κορυφώνει και να σηκώνει την ένταση όταν ήθελε να πει κάτι πολύ σημαντικό“. Η αλλαγή ήταν αισθητή για τον γνωστό πολιτικό, γεγονός που αναγνώρισαν και όσοι τον άκουσαν μετά τα μαθήματα με την κ.Καλούτσα.
Το σεμινάριο στο Ηράκλειο
Για όσους θέλουν να συμμετάσχουν στο σεμινάριο “ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΝ: Αποτελεσματική επικοινωνία για επαγγελματική κερδοφορία και επιτυχημένες σχέσεις», θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024 στην Πειραματική Σκηνή του Πολιτιστικού Κέντρου του Ηρακλείου και ώρα 17:00 – 21:00. Για περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε (ΕΔΩ)