Δημ. Μπρούσαλης: “Η προβολή ενός προορισμού έχει νόημα σε κάθε περίπτωση και περίοδο”
Την πεποίθησή πως “Η προβολή ενός προορισμού έχει νόημα σε κάθε περίπτωση και περίοδο” εξέφρασε στον Politica 89.8 και τον Χρήστο Κώνστα ο γενικός διευθυντής DASC Branding,Δημοσθένης Μπρούσαλης.
Ο κ. Μπρούσαλης θεωρεί πως θα έχουμε έσοδα άνω του 2019 και πως η εφετινή τουριστική χρονιά για τη χώρα θα πάει αρκετά καλά όμως υπάρχει δυνατότητα εφόσον στηθεί ένα τουριστικό μοντέλο που να στηριχθεί και σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και σε νέες περιοχές της χώρας που θα πρωταγωνιστήσουν σε αυτές
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει: “Ο μαζικός τουρισμός αλλά και το Ελλάδα είναι θα έρθουν έχει τελειώσει. Δεν πρέπει να αποκλείουμε από τον τουριστικό χάρτη χερσαίες περιοχές της Ελλάδας. Αυτή τη στιγμή όλος ο τουρισμός της χώρας στηρίζεται σε 5 περιφέρειες. Υπάρχει περιθώριο να αναπτυχθεί περαιτέρω ο ορεινός τουρισμός ο χερσαίος τουρισμός. Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα. Χρειάζεται το τουριστικό πλάνο της χώρας να αναπροσαρμόστει. Η Κρήτη έχει ανθρώπους που γνωρίζουν από τουρισμό, έχουν δήμους που προβάλλουν τον τουρισμό τους. Πολλοί δήμοι στην υπόλοιπη χώρα δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο. Η Κρήτη και το Νότιο Αιγαίο είναι το απόλυτο τουριστικό μοντέλο υπάρχουν όμως περιφέρειες και δήμοι στην Ελλάδα που δεν έχουν την ίδια δυνατότητα και τεχνογνωσία. ”
Η Ελλάδα έχει εξαιρετικές τουριστικές μονάδες όμως δεν πηγαίνει καλά στο ομαδικό παιχνίδι κι αυτό πρέπει να αλλάξει θεωρεί ο κ. Μπρούσαλης επισημαίνοντας πως : “Η Κρήτη κάνει σοβαρή προσπάθεια να κερδίσει και χειμερινούς επισκέπτες και θα την κερδίσει τη στιγμή που στην Ήπειρο για παράδειγμα μπορεί να ασχολούνται με ότι η Κρήτη θα κερδίσει τον στοίχημα του Χειμερινού τουρισμού αντί να φτιάξει το δικό της μοντέλο ώστε μαζί με την Κρήτη αλλά και τις άλλες περιοχές που θα μπουν στο παιχνίδι κερδίσει σε επισκέπτες. Πρέπει δηλαδή να καταλάβουμε ότι αντίπαλος της Ηπείρου για συνεχίσουμε το παράδειγμα μας δεν είναι η Κρήτη. Πρέπει να κατανοήσουμε πως τοπικά είμαστε συνεργάτες κι όχι αντίπαλοι. Χρειάζεται να σταματήσουμε να βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο αν όχι εντελώς άδειο.”
Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ανάγκη να καταδειχτεί πως η εργασία στον τουρισμό δεν είναι ευκαιριακή αλλά πως μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες και δυνατότητες σε όποιον αποφασίσει να ασχοληθεί συνειδητά με αυτόν τον τομέα. Γι αυτό κι επεσήμανε πως λύση στην ευκαιριακή εργασία αλλά και την έλλειψη που παρουσιάζεται κατά διαστήματα χρειάζεται η εξειδίκευση αλλά και οι κατάλληλες τουριστικές σχολές που θα την προσφέρουν.
Ακούστε τον κ. Μπρούσαλη: