Δ. Λιμνιωτάκη: “Σε αυτές τις εκλογές άλλαξαν οι όροι της επικοινωνίας”
Η Δέσποινα Λιμνιωτάκη κοινωνική ψυχολόγος, αναλύτρια εκλογικής συμπεριφοράς εξέφρασε την άποψη ότι σε αυτές τις εκλογές άλλαξαν οι όροι της επικοινωνίας , με αποτέλεσμα για πρώτη φορά να στηριχθούν σε επαγγελματίες επικοινωνιολόγους και ψυχολόγους οι υποψήφιοι των εκλογών κάτι όμως που μελλοντικά θα κάνει τις εκλογικές αναμετρήσεις ακόμα πιο συναρπαστικές.
“Οι πολλές εκλογικές διαδικασίες έχουν κουράσει τον κόσμο, τα στρατηγία των κομμάτων είναι σε εγρήγορση γιατί ο κόσμος δεν αντέχει διχασμό και εκλογολογία άλλη. Οι πολιτικοί ανησυχούν και θα ήθελαν και ένα ενδιαφέρον παραπάνω από τον κόσμο, ωστόσο ο κόσμος φαίνεται να μην αντέχει άλλο από τις συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις”, σημείωσε σχετικά με το κλίμα των εκλογών που γίνονται σε μία κακή εποχή καθώς έχουμε καλοκαίρι.
“Ο κόσμος θέλει εικόνα πια, θέλει φυλλάδια, φαίνεται να διατηρείται η διαδικασία συλλογής ψήφων σε καφενεία και το ότι οι υποψήφιοι έρχονται σε στενοί επαφή με τον κόσμο, φωτογραφίζονται με οικογένειες, ωστόσο στον νεανικό κοινό του αρέσει να βλέπει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, του αρέσει να βλέπει ανθρώπους να προβάλλονται στα social media. Ο επαγγελματισμός μπαίνει στο παιχνίδι με τους υποψήφιους ακόμα και στη Περιφέρεια να χρησιμοποιούν επαγγελματίες επικοινωνιολόγους καθώς ο κόσμος πλέον είναι πιο απαιτητικός στο τι θέλει από ένα πολιτικό. Βεβαίως στο επικοινωνιακό παιχνίδι συνεχίζουν να κρατούν σταθερά πρώτα τα σκήπτρα της ενημέρωσης για τους υποψηφίους τα Μέσα Ενημέρωσης”, υπογράμμισε σχετικά με τις προεκλογικές εκστρατείες η κα. Λιμνιωτάκη
“Στο παρελθόν ήταν πιο εύκολο να εκλεγεί ένας υποψήφιος πλέον αυτό φαίνεται να πονοκεφαλιάζει τους υποψηφίους που πρέπει να κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα για να προβάλλουν το έργο τους. Κανένας από τους δύο μεγάλους πολιτικούς αρχηγούς, δεν τα πήγε άσχημα επικοινωνιακά αλλά κανείς δεν φάνηκε να κερδίζει μέσα από την τηλεοπτική προβολή των τελευταίων ημερών, και οι δύο μονομάχοι είναι πολύ διαβασμένοι επικοινωνιακά. Για πρώτη φορά οι υποψήφιοι και στην Περιφέρεια διάλεξαν να συνεργαστούν με σύμβουλους επικοινωνίας, ψυχολόγους, δείχνοντας να εμπιστεύονται επαγγελματίες του χώρου για την προεκλογική τους εκστρατεία”, πρόσθεσε η κα. Λιμνιωτάκη
Από την πλευρά τους οι επαγγελματίες πιστεύουν σύμφωνα με την Δέσποινα Λιμνιωτάκη ότι:
“Δεν πουλά το διχαστικό πουλά το ενωμένοι όλοι μαζί, πουλά η αγάπη, η ενότητα, είμαστε στην εποχή του μαζί θα πάμε, δεν πουλά το η εμείς η αυτοί σαν πολιτικό μήνυμα και το χρησιμοποιούν και τα δύο μεγάλα κόμματα. Φοβούνται ότι τα λευκά και τα άκυρα θα είναι πολλά καθώς μια μεγάλη μερίδα κόσμου πιστεύει ότι δεν μπορεί να βρει το κόμμα που τον αντιπροσωπεύει. Πάνω σε αυτό ισχύει και ο Νόμος της πλειοψηφίας στην Ελλάδα που λειτουργεί αποτρεπτικά από την στήριξη των μικρότερων κομμάτων ενώ όπως σε κάθε εκλογές έτσι και σε αυτές επικρατούν δύο πόλοι, καθώς αυξάνονται οι τόνοι κι όπως πάντα προκύπτει ένα δίπολο”.