Matthieu Blazy – Η Chanel ποντάρει στην τέχνη έναντι της διασημότητας για τον νέο δημιουργικό διευθυντή της

Δημοσιεύτηκε στις 15/12/2024 08:00

Matthieu Blazy – Η Chanel ποντάρει στην τέχνη έναντι της διασημότητας για τον νέο δημιουργικό διευθυντή της

Το πιο λαμπερό κυνήγι θέσης εργασίας στη μόδα έχει τελειώσει. Η Chanel ανακοίνωσε τον διορισμό του 40χρονου Γαλλο-Βέλγου σχεδιαστή Matthieu Blazy στη θέση του δημιουργικού διευθυντή, βάζοντας τέλος σε μια εξάμηνη εκστρατεία προσλήψεων κατά τη διάρκεια της οποίας σχεδόν κάθε κορυφαίο όνομα της μόδας συνδέθηκε με τον ρόλο.

Ο Blazy έρχεται στη Chanel από την Bottega Veneta, η οποία έγινε το αγαπημένο όνομα των insiders κατά τη διάρκεια της τριετούς θητείας του.

Προηγουμένως κατείχε ανώτερους ρόλους στους Calvin Klein, Celine και Maison Margiela.

Ελάχιστα γνωστός εκτός του κλάδου, θεωρήθηκε αουτσάιντερ σε ένα πεδίο υποψηφίων που περιελάμβανε τους Marc Jacobs, Jeremy Scott, Hedi Slimane, Simon Porte Jacquemus, Pieter Mulier του οίκου Azzedine Alaïa και Pierpaolo Piccioli, του οποίου η φημισμένη πορεία στη Fendi έληξε πρόσφατα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GRAZIA Singapore (@grazia.sg)

Matthieu Blazy, το αουτσάιντερ

Ο διορισμός του Blazy προσφέρει μια σπάνια εικόνα της στρατηγικής της Chanel, η οποία είναι κρυφή, φημισμένη για τη μυστικοπάθειά της και εξαιρετικά επιτυχημένη.

Τα παγκόσμια έσοδα έφτασαν τα 19,7 δισ. δολάρια το 2023, αντιπροσωπεύοντας ετήσια αύξηση 16% σε μια περίοδο κατά την οποία το μεγαλύτερο μέρος της βιομηχανίας πολυτελείας έχει υποστεί επιβράδυνση.

Η επιλογή του Blazy υποδηλώνει ότι η μάρκα θέλει το ίδιο το όνομα Chanel να βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα, αντί να παραχωρήσει τα φώτα της δημοσιότητας σε έναν σχεδιαστή-σταρ.

Με την επιλογή ενός αγαπημένου από τους γνώστες και όχι ενός διάσημου ονόματος, η διευθύνουσα σύμβουλος Leena Nair έδωσε προτεραιότητα στο γούστο και το σχεδιασμό έναντι της επίδειξης και της αναγνωρισιμότητας του ονόματος.

Η συνεχής άνοδος των πωλήσεων της Chanel κατά τη διάρκεια των πέντε ετών που πέρασαν υπό τη χαμηλού προφίλ Virginie Viard μπορεί να ενθάρρυνε τη Nair και τον πρόεδρο μόδας της Chanel, Bruno Pavlovsky, να πάρουν το ρίσκο ενός λιγότερο γνωστού ονόματος

Η Chanel μπορεί να παίρνει συμβουλές από το εγχειρίδιο της Hermes

Ο Matthieu Blazy είναι γνωστός για την κατασκευή ρούχων, όχι για την προώθησή τους. Η απόφαση της Chanel έρχεται σε αντίθεση με εκείνη της Louis Vuitton, η οποία πέρυσι διόρισε τον Pharrell Williams, του οποίου το δημιουργικό υπόβαθρο είναι κυρίως στη μουσική και όχι στη μόδα, ως επικεφαλής σχεδιαστή ανδρικών ενδυμάτων.

Η Chanel μπορεί να παίρνει συμβουλές από το εγχειρίδιο της Hermes, της μόνης μάρκας της οποίας οι τσάντες θεωρούνται πιο φιλόδοξες από τη Chanel από τους αγοραστές.

Η σχεδιάστρια της Hermes, Nadège Vanhee, έχει χαμηλό προσωπικό προφίλ, με την ενέργεια του κύριου χαρακτήρα της μάρκας να διοχετεύεται απευθείας στις τσάντες Birkin και Kelly.

Αν ο τίτλος του δημιουργικού διευθυντή της Chanel είχε απονεμηθεί σε έναν σχεδιαστή με προφίλ ποπ-κουλτούρας, όπως ο Slimane ή ο Jacobs, αυτό θα σήμαινε την επανάληψη της εποχής του Karl Lagerfeld, όταν τα σόου της Chanel ήταν μαζική ψυχαγωγία και όχι επίδειξη πολυτέλειας.

Η συνεχής άνοδος των πωλήσεων της Chanel κατά τη διάρκεια των πέντε ετών που πέρασαν υπό τη χαμηλού προφίλ Virginie Viard μπορεί να ενθάρρυνε τη Nair και τον πρόεδρο μόδας της Chanel, Bruno Pavlovsky, να πάρουν το ρίσκο ενός λιγότερο γνωστού ονόματος.

Ο διορισμός του Matthieu Blazy ενθουσιάζει τους γνώστες της μόδας που εκτιμούν την εγκεφαλική του αγάπη για το σχεδιασμό και το πάθος του για την τέχνη του ρούχου

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Nod (@thenodmag)

Η Viard, ο Lagerfeld και η ίδια η Coco έχουν καθίσει στο παρελθόν στην καυτή καρέκλα

Η θέση αυτή είναι το ιερό δισκοπότηρο των θέσεων στη μόδα, όχι μόνο για τον μισθό (πιστεύεται ότι κυμαίνεται μεταξύ 4 και 5 εκατομμυρίων δολαρίων) αλλά και για το κύρος.

Η Chanel είναι ένα σύμβολο γοητείας και μόδας που αναγνωρίζεται και εκτιμάται, όχι μόνο από τον μικρό αριθμό των καταναλωτών που μπορούν να αγοράσουν τα τουίντ ταγέρ και τις δερμάτινες τσάντες της, αλλά και από εκείνους που αποταμιεύουν για το εμβληματικό της άρωμα No 5 ή το βερνίκι νυχιών Rouge Noir.

Στα 114 χρόνια από την ίδρυση της Chanel, μόνο τρεις σχεδιαστές – η Viard, ο Lagerfeld και η ίδια η Coco – έχουν καθίσει στο παρελθόν στην καυτή καρέκλα.

Ο διορισμός του Matthieu Blazy ενθουσιάζει τους γνώστες της μόδας που εκτιμούν την εγκεφαλική του αγάπη για το σχεδιασμό και το πάθος του για την τέχνη του ρούχου.

Η πρώτη εμφάνιση του Matthieu Blazy στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου για την Bottega Veneta περιείχε ένα trompe l’oeil look από τζιν και καρό πουκάμισο, που φορέθηκε στην πασαρέλα από την Kate Moss, και αργότερα αποκαλύφθηκε ότι ήταν λεπτό δέρμα ζωγραφισμένο στο χέρι για να περάσει ως τζιν και φανέλα

Ο Matthieu Blazy έγραψε ιστορία στη Bottega Veneta

Η πρώτη εμφάνιση του Matthieu Blazy στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου για την Bottega Veneta περιείχε ένα trompe l’oeil look από τζιν και καρό πουκάμισο, που φορέθηκε στην πασαρέλα από την Kate Moss, και αργότερα αποκαλύφθηκε ότι ήταν λεπτό δέρμα ζωγραφισμένο στο χέρι για να περάσει ως τζιν και φανέλα.

Το πιο πρόσφατο σόου του στο Μιλάνο ήταν το πιο προσωπικό του μέχρι σήμερα. Εμπνευσμένος από τη σκηνή στο ET, όπου ο εξωγήινος κρύβεται ανάμεσα σε λούτρινα παιχνίδια σε μια ντουλάπα, ο Blazy αντικατέστησε τις καρέκλες με ατομικές σακούλες φασολιών με θέμα τα ζώα στο πιο πρόσφατο show της Bottega Veneta.

Οι ηθοποιοί Michelle Yeoh και Jacob Elordi κάθισαν σε μια πασχαλίτσα και ένα κουνέλι, αντίστοιχα. Τα φορέματα ήταν στολισμένα με μεταλλικά σπίρτα, ενώ τα πρόσωπα των μοντέλων κρύβονταν από δερμάτινες περούκες με κρόσσια. Ορισμένα μοντέλα κρατούσαν μπουκέτα από κρίνα πλεγμένα στο χέρι από πολύχρωμο μαλλί, αντί για τσάντες.

*Με στοιχεία από theguardian.com |Αρχική Photo: Matthieu Blazy – REUTERS/Alessandro Garofalo

© Πηγή: In.gr