Η Κλόντια Σίφερ αποκάλυψε ποια είναι η μεγάλη της αγάπη
Πολλοί άνθρωποι έχουν αδυναμία σε κάποιο είδος ζώου ή και κατοικίδιου. Κάποιοι έχουν αδυναμία στις γάτες, κάποιοι στους σκύλους, κάποιοι στα κουνέλια ή στα ινδικά χοιρίδια. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια έντονη είναι η παρουσία και των γουρουνιών και των σκαντζόχοιρων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η Κλόντια Σίφερ αποκάλυψε τη δική της μεγάλη αγάπη στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram και δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω.
Κατά πώς φαίνεται η Κλόντια Σίφερ έχει μια ιδιαίτερη αδυναμία στις χελώνες. Το μοντέλο επέλεξε, μάλιστα, μια φωτογραφία στην οποία έχει αγκαλιάσει μια αληθινή χελώνα, μια από τη συλλογή της με διακοσμητικές χελώνες, αλλά και ένα βίντεο όπου εξηγεί τις «ενεργειακές» τους ιδιότητες.
View this post on Instagram
Στη λεζάντα της ανάρτησης έγραψε: «Η χελώνα αντιπροσωπεύει την αγάπη και την προστασία. Ο Μάθιου μου έδωσε μια ως δώρο για τα 30α γενέθλιά μου και είναι ακόμα μαζί μας. Από τότε έχω παθιαστεί με τις χελώνες και πάντα βρίσκω τρόπο να αποκτήσω μια είτε από ξύλο είτε από πέτρα είτε από μάρμαρο όπου και αν ταξιδεύω για να την προσθέσω στη συλλογή που έχω στο σπίτι»
Λίγα λόγια για την Κλόντια Σίφερ
Η Κλόντια Μαρία Σίφερ είναι Γερμανίδα μοντέλο, ηθοποιός και σχεδιάστρια μόδας. Στη δεκαετία του ’90 υπήρξε ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα παγκοσμίως και ταυτίστηκε με την Μπριζίτ Μπαρντό.
Έχει φωτογραφηθεί για πάνω από 1.000 εξώφυλλα περιοδικών. Το 2002, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, ο μισθός της ανέρχονταν σε 55 εκατομμύρια δολάρια.
Το μόντελινγκ
Προσκλήθηκε σε δοκιμαστική φωτογράφηση στο Παρίσι, όπου ακολούθησε φωτογράφηση για το περιοδικό Elle. Η αναγνώριση άρχισε με τη διαφήμιση των τζιν Guess Jeans. Πρωτοανέβηκε στην πασαρέλα το 1988 με την υποστήριξη του σχεδιαστή Καρλ Λάγκερφελντ για την εταιρεία Chanel – την ίδια χρονιά ολοκλήρωσε τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο Λάγκερφελντ τη χαρακτήρισε μούσα του και διατηρεί ως σήμερα επαγγελματική σχέση μαζί της.
Το 1989 η Σίφερ πρωτοεμφανίστηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού Vogue και την αγγλική του έκδοση, ενώ τον επόμενο χρόνο έγινε πρωτοσέλιδο στη γερμανική έκδοση. Για την επόμενη δεκαετία αποτέλεσε ένα από τα κορυφαία γερμανικά μανεκέν. Στα χρόνια της δόξας της εμφανίστηκε σε πάνω από 500 εξώφυλλα περιοδικών, μεταξύ των οποίων το Marie Claire, το Cosmopolitan, το Harper’s Bazaar, το Playboy και το Elle. Αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο που έγινε πρωτοσέλιδο στο Vanity Fair, το Rolling Stone και τους Times της Νέας Υόρκης.
Τη δεκαετία του ’90 είχε αποκλειστικό διαφημιστικό συμβόλαιο με τις εταιρείες Revlon, Pepsi, Ebel, L’Oréal, Citroën, H&M και Victoria’s Secret. Αργότερα διαφήμισε και προϊόντα των Louis Vuitton, Dom Pérignon και Dolce & Gabbana.
Η ημερήσια αμοιβή της το 1995 ανερχόταν σε 25.000 ως 75.000 μάρκα.