Χανιά: Υπάλληλος αρνήθηκε να εξυπηρετήσει μία έγκυο και μία λεχώνα

Δημοσιεύτηκε στις 03/06/2020 10:38

Χανιά: Υπάλληλος αρνήθηκε να εξυπηρετήσει μία έγκυο και μία λεχώνα

Πήγαν να εξυπηρετηθούν στο ΙΚΑ Χανίων, αλλά βρήκαν μπροστά τους μία υπάλληλο με… κάτι παραπάνω από υπερβάλλοντα ζήλο για την δουλειά της!

Όπως καταγγέλλει μία επτά μηνών έγκυος γυναίκα, πήγε να εξυπηρετηθεί στο ΙΚΑ και να ενημερωθεί για το τι χρειάζεται. Περίμενε, όπως αναφέρει μισή ώρα κάτω από τον ήλιο, σε ένα παράθυρο.

“Η “κυρία” εκεί βγήκε για πέντε λεπτά στο παράθυρο με ύφος ότι δεν εξυπηρετεί κανέναν εκτός ραντεβού, της λέω είμαι έγκυος δεν μπορώ να εξυπηρετηθώ; Έχω στείλει mail για ραντεβού εδώ κι έναν μήνα και δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο… Με ύφος πάλι μου λέει… πρώτον θα περιμένεις την σειρά σου και δεύτερον αν δεν μου αποδείξεις ότι έστειλες το mail δεν πρόκειται να σε εξυπηρετήσω! Της λέω… πρώτον μέσα έχετε ένα χαρτί στα ταμεία το οποίο λέει ότι οι έγκυες έχουν προτεραιότητα και δεύτερον είναι δυνατόν να εργάζεται όλος ο κόσμος και μόνο εσείς φοβάστε να μην κολλήσετε; Δεν μπορώ να ξαναέρθω! Αφήστε με να μπω έστω μέσα να κάτσω στην σκιά… Η απάντηση της ήταν με παρά πολύ υψηλό τόνο… τα παράπονά σου στο υπουργείο και μας έκλεισε το παράθυρο στα μούτρα και δεν εξυπηρέτησε κανέναν!! Ενημερωτικά το λέω μέσα ήταν τρία άτομα τα οποία κουβέντιαζαν στην δροσιά και εμείς καιγόμασταν κάτω από τον ήλιο για να μας υψώσει την φωνή ώστε να μην ακούει κανέναν τι της λέει και στο τέλος να μας κλείσει και το παράθυρο!!!”, προσθέτει η γυναίκα.

Μάλιστα, την καταγγελία της γυναίκας συνοδεύουν και πολλά σχόλια από ασφαλισμένους που αναφέρονται σε δικά τους περιστατικά στα οποία δεν εξυπηρετήθηκαν, πιθανώς από την ίδια υπάλληλο.

Ο πατέρας δε της καταγγέλλουσας αναφέρει… “Στο ΙΚΑ Χανίων έγινε το περιστατικό. Και αφορά την κόρη μου. Εγώ σκέφτομαι να πάω να αρπάξω από το μαλλί την κυρία αυτή και να την βγάλω από το παράθυρο έξω. Το email πάντως στο υπουργείο εργασίας θα πάει σίγουρα.”

Το δεύτερο περιστατικό αφορούσε μία γυναίκα, η οποία γέννησε πριν από λίγες ημέρες και πήγε να ασφαλίσει το παιδί της. Και η συγκεκριμένη δεν εξυπηρετήθηκε από την ίδια υπάλληλο.

Τα περιστατικά, εκτός από το ότι επιβεβαιώνονται από πολλούς οι οποίοι σχολιάζουν πως ήταν παρόντες στο περιστατικό, επιβεβαιώνονται και από την διοίκηση του ΙΚΑ σε τοπικό επίπεδο.

Το Parakritika.gr επικοινώνησε με τον διευθυντή στα Χανιά, κ. Στέλιο Ανετάκη, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι συνέβησαν όλα αυτά σε τμήμα της υπηρεσίας και χρειάστηκε μάλιστα να κατέβει ο ίδιος να εξυπηρετήσει για να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

“Χρειάστηκε να κατέβω σε ένα περιστατικό και να εξυπηρετήσω μία κυρία που είχε γεννήσει πριν από λίγες ημέρες. Ηθελε να ασφαλίσει το μωρό, αλλά χρειαζόταν και μία υπεύθυνη δήλωση από τον πατέρα, που δεν την είχε. Της είπα να έρθει όποτε θέλει, χωρίς ραντεβού και σειρά, να την εξυπηρετήσω. Δυστυχώς, με τον κοροναϊό και τον τρόπο που εργαζόμαστε πλέον συμβαίνουν πολλά περιστατικά. Απαιτείται το κλείσιμο ραντεβού για όλους ανεξαιρέτως. Σε κάθε περίπτωση πάντως η υπάλληλος θα κληθεί από εμένα να δώσει εξηγήσεις για την συμπεριφορά της”, επισημαίνει ο κ. Ανετάκης, ο οποίος για μία ακόμη φορά λειτούργησε “πυροσβεστικά”.

parakritika.gr


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook