Το λιανικό εμπόριο στην Ελλάδα περνάει σοβαρή κρίση

Δημοσιεύτηκε στις 14/01/2020 12:28

Το λιανικό εμπόριο στην Ελλάδα περνάει σοβαρή κρίση

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου, μέσα από την συχνότητα του Politica 89.8 και την Αντιγόνη Ανδρεάκη,  σχολίασε την πρώτη μέρα των Χειμερινών εκπτώσεων, που φάνηκε να προβλημάτισε τους καταστηματάρχες τόσο στο Ηράκλειο, όσο και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου Μανώλης Κουμαντάκης

Το λιανεμπόριο περνάει κρίση τα τελευταία 10 χρόνια.Έχουμε γεμίσει με εκπτωτικές περιόδους, με συνέπεια να δημιουργείται πρόβλημα στις σχέσεις των καταναλωτών και των αγορών. “Οι συνεχόμενες εκπτώσεις έχουν δημιουργήσει σύγχυση καθώς δεν γνωρίζουν οι καταναλωτές πότε να αγοράσουν αλλά και τα καταστήματα πως να ανταπεξέλθουν στις επαναλαμβανόμενες εκπτώσεις. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορεί κανείς να αποσαφηνίσει τα δείγματα των αγορών, να προσδιορίσει την κίνηση των αγορών αλλά και το πως συμπεριφέρονται οι καταναλωτές. Ως πρόεδρος του Παγκρήτιου Εμπορικού Συλλόγου, προτείνω για να επανέλθει η σταθερότητα στις αγορές , η περίοδος των εκπτώσεων ανά έτος να γίνεται σε δύο περιόδους, ένα μήνα το Καλοκαίρι κι ένα μήνα το Χειμώνα. “

Διήμερο Συνέδριο στην Αθήνα για την κρίση που περνά το λιανικό εμπόριο σε Πανελλαδικό επίπεδο

Μάλιστα επανέλαβε πως οι καταναλωτές πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως πρέπει να στηρίζουν την τοπική οικονομία και τα τοπικά καταστήματα. “Πρέπει να αντιληφθούν οι καταναλωτές πως οι τοπικές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις χρειάζονται στήριξη καθώς τα χρήματα που κερδίζουν τα τοπικά καταστήματα ενισχύουν την τοπική οικονομία και κατ επέκταση τα τοπικά νοικοκυριά. Στην κατεύθυνση αυτή θα γίνει μάλιστα και διήμερο συνέδριο, ώστε το λιανεμπόριο να αποκτήσει νέα δεδομένα και να ενισχυθεί, θα συζητηθεί πως το λιανικό εμπόριο στην Ελλάδα βάλλεται από το διαδίκτυο, που οφείλεται η κρίση μεταξύ τοπικής αγοράς και καταναλωτή”, ανέφερε ο κ. Κουμαντάκης

Δεν ζεστάθηκαν οι αγορές την περίοδο των εορτών

Η κίνηση στα καταστήματα κατά την περίοδο των γιορτών θα μπορούσε να φέρει μεγαλύτερο κέρδος στους καταστηματάρχες. Ένας από τους βασικούς λόγους που η εμπορική κίνηση ήταν μειωμένη, χωρίς να ανταποκριθεί πλήρως στις απαιτήσεις της αγοράς, οφείλεται στην εκτεταμένη κακοκαιρία, καθώς στη μεγαλύτερη διάρκεια που το εορταστικό ωράριο ήταν σε ισχύ, οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν οι κατάλληλες.