Τηλεφωνικά ή κατόπιν ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού στον ΟΛΗ

Δημοσιεύτηκε στις 21/10/2020 16:46

Τηλεφωνικά ή κατόπιν ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού στον ΟΛΗ

Μόνο μέσω τηλεφώνου η κατόπιν ραντεβού θα μπορεί να εξυπηρετείται το κοινό στις υπηρεσίες του ΟΛΗ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Σας γνωρίζουμε ότι στα πλαίσια της  λήψης προληπτικών μέτρων  κατά της εξάπλωσης της πανδημίας και  σε εφαρμογή της εγκυκλίου του υπουργείου Εσωτερικών με αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ 9ΠΨΤ46ΜΤΛ6-ΧΞΤ) με θέμα “Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19” και με δεδομένο ότι ο νομός Ηρακλείου έχει καταταχθεί στο υψηλό επίπεδο των προληπτικών μέτρων σύμφωνα με το άρθρο 10 της με αρ. πρωτ. Δ1α/Γ.Π. οικ. 64450/11.10.2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β’ 4484), ενημερώνουμε το συναλλασσόμενο κοινό ότι από αύριο Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020 και μέχρι της εκδόσεως νεότερης ανακοίνωσης η συναλλαγή με το κοινό θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Παρακαλείτε το συναλλασσόμενο κοινό να επικοινωνεί με τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΛΗ τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά για την εξυπηρέτηση του.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν email στις παρακάτω διευθύνσεις  ή να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα:

  1. Γραφείο Εσόδων: Τηλ. 2810 338122-123 email: [email protected]
  2. Λογιστήριο: Τηλ. 2810 338134, 2810338120, email: [email protected]
  3. Πρωτόκολλο: Τηλ. 2810338163, email: [email protected]
  4. Διοικητικό Τμήμα: Τηλ. 2810338176, email.: [email protected]
  5. Δ/νση Οικ/κων-Δ/κων Υπηρεσιών Τηλ. 2810338112 email: [email protected]
  6. Δ/νση Τεχν. Εργων Τηλ. 2810338164 email: [email protected]
  7. Γραμμ. Διοίκησης Τηλ. 2810338115-116 email: [email protected]
  8. Δ/νση Λιμ. Υπηρεσιών Τηλ. 2810338159, 2810338108 email: [email protected] και  [email protected] .