Θ. Λαμπρογιαννάκης: “Θέλουμε αντικειμενική και αξιοκρατική αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς”

Δημοσιεύτηκε στις 24/07/2019 13:34

Θ. Λαμπρογιαννάκης: “Θέλουμε αντικειμενική και αξιοκρατική αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς”

Για τις σαρωτικές αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης που από το βήμα της βουλής εξήγγειλε η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σχολίασε από τον Politica 89.8 και την Αντιγόνη Ανδρεάκη το αιρετό μέλος ΠΥΣΠΕ Θεόφιλος Λαμπρογιαννάκης.

Ο κ. Λαμπρογιαννάκης δήλωσε πως προτεραιότητα αυτή την στιγμή θα έπρεπε να είναι οι διορισμοί των εκπαιδευτικών, οι οποίοι παραμένουν “στον πάγο” από το 2010.“Σε κάθε περίπτωση είναι σε θετική κατεύθυνση η επίσπευση της διαδικασίας πρόσληψης 4.500 χιλιάδων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή αλλά εμείς περιμένουμε και τους 10.500 χ διορισμούς γενικής εκπαίδευσης”, συμπληρώνοντας πως : “Το βάρος της εκπαίδευσης το σηκώνουν οι αναπληρωτές και ασφαλώς πρέπει να υπάρξουν επιτέλους και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί”.

Καμία κυβέρνηση έως τώρα δεν έχει καταφέρει να προχωρήσει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Σχολιάζοντας τις προθέσεις της Υπουργού Παιδείας για την προώθηση ενός νέου συστήματος αξιολόγησης εκπαιδευτικών που σύμφωνα με την κα. Κεραμέως θα ξεκινά από τις σχολικές μονάδες και θα προχωρά στους εκπαιδευτικούς με αποκλειστικό στόχο την επιβράβευση των εκπαιδευτικών και την βελτίωση τους μέσω επιμόρφωσης το αιρετό μέλος ΠΥΣΠΕ δήλωσε πως “από το 2013 που επιχειρήθηκε ανάλογο εγχείρημα η γεύση που έχει μείνει στους εκπαιδευτικούς είναι πικρή. Καθώς τότε επιχειρήθηκε μία ποσοτική αξιολόγηση που στόχο είχε να διώξει το 15% των εκπαιδευτικών λαμβάνοντας υπόψιν κριτήρια που δεν είχαν ούτε αντικειμενική ούτε αξιοκρατική λογική”. Εμείς αυτό που ζητάμε ως εκπαιδευτικοί συμπλήρωσε ο κ. Λαμπρογιαννάκης είναι: “να υπάρχει αντικειμενικότητα στην διαδικασία της αξιολόγησης και να θέσει το κράτος τους όρους που θα διασφαλιστεί , να δούμε τις προτάσεις του υπουργείου, ποιος είναι ο πραγματικός στόχος της αξιολόγησης και στην συνέχεια βεβαίως και να γίνει. Εμείς ζητάμε όμως αυτό να γίνει από γνώστες της εκπαίδευσης, να υπάρξει δηλαδή κάποιο όργανο, κάποια επιτροπή της οποία η ποιότητα και οι προθέσεις να μην αμφισβητούνται”.