Τα συμφέροντα πλοιοκτητών μπλοκάρουν τα υδατοδρόμια
Ο πρώην Δήμαρχος Αγίου Νικολάου Δημήτρης Κουνενάκης πρόεδρος του ΟΑΚ μίλησε στον Politica89.8 και τον Χρήστο Κώνστα για το ζήτημα των υδατοδρομίων και των υδροπλάνων
Εδώ και χρόνια συζητιέται το ζήτημα με τα υδροπλάνα, το ζήτημα είχε θέσει ο κ. Κεφαλογιάννης πριν από 10 χρόνια και επανέρχεται στο προσκήνιο πλέον, σύμφωνα με εξαγγελίες της Νέας Κυβέρνησης.Στο παρελθόν στο Ιόνιο είχαν χρησιμοποιηθεί υδροπλάνα πλέον συζητείται αν μπορούν να υπάρξουν σε 19 λιμάνια της χώρας.
Αναφορικά με την κατασκευή των Υδατοδρομίων ο κ Κουνενάκης σημείωσε ότι συγκρούονται διάφορες εταιρίες που μάχονται για να κάνουν τα υδροπλάνα να πετάξουν , με το επενδυτικό ενδιαφέρον να είναι μεγάλο. Τώρα σε αυτά τα χρόνια της κρίσης υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και το θέμα συζητείται και η απαρίθμηση των πλεονεκτημάτων των υδροπλάνων ποτέ δεν έλειψε αλλά τα τελευταία έξι χρόνια τα εμπόδια, οι καθυστερήσεις και τα πισωγυρίσματα κυριάρχησαν. Πλέον το νέο νομοθετικό πλαίσιο θα προβλέπει τη δυνατότητα αδειοδότησης υδατοδρομίων σε λιμάνια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν ιδιωτικοποιηθεί αλλά και των 10 περιφερειακών λιμένων που πρόκειται να παραχωρηθούν σε ιδιώτες. “Ωστόσο αυτό που έχει σημασία είναι πως οι καθυστερήσεις που υπάρχουν στο ζήτημα των υδροπλάνων έχουν να κάνουν με τα συμφέροντα των πλοιοκτητών που θα έχουν απώλειες κερδών από την ύπαρξη υδατοδρομίων και υδροπλάνων στην χώρα μας”, σύμφωνα με τον κ. Κουνενάκη
“Τα υδροπλάνα θα ωφελούσαν τον τουρισμό και θα έλυναν διάφορα άλλα θέματα επικοινωνίας με περιοχές απομακρυσμένες , θα παρείχαν μία πιο ευέλικτη επικοινωνία σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν αεροδρόμια, όπως πολλά νησιά στο Αιγαίο που δεν είχαν αεροδρόμια”.
Ακούστε εδώ όσα είπε ο κ. Κουνενάκης στον Politica89.8: