Στο Δήμο Μαλεβιζίου η ΓΓ Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας

Δημοσιεύτηκε στις 13/07/2020 18:07

Στο Δήμο Μαλεβιζίου η ΓΓ Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας

Στο Γάζι βρέθηκε η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, κα. Αναστασία Γκίκα, προκειμένου να συμμετάσχει σε ειδική σύσκεψη που συγκάλεσε ο Δήμαρχος Μενέλαος Μποκέας στο Δημαρχείο Μαλεβιζίου.

Το παρών στη σύσκεψη έδωσαν ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης Μανώλης Καρτσωνάκης, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Χαράλαμπος Κουτσογιάννης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Γιώργος Πετούσης, η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α’βάθμιας Εκπαίδευσης Μαλεβιζίου Λίνα Επταμηνιτάκη, ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Β’βάθμιας Εκπαίδευσης Μαλεβιζίου Ανδρέας Παντερής, καθώς και ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Κοινότητας Γαζίου Βαγγέλης Παρασύρης.

Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας ανέφερε:  «Με τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας Αναστασία Γκίκα συζητήσαμε κυρίως για την προσχολική εκπαίδευση, αλλά και για τα επόμενα βήματα. Στηρίζουμε την εκπαιδευτική κοινότητα στην πράξη. Αναβαθμίζουμε υπάρχουσες υποδομές και σχεδιάζουμε νέες. Διεκδικούμε χρηματοδοτήσεις με ολοκληρωμένες προτάσεις σε ανταγωνιστικά προγράμματα. Επεκτείνουμε τη δυναμικότητα σχολείων για να εξυπηρετούν όλους τους μαθητές της περιοχής μας. Δουλεύουμε για την ίδρυση νέων δομών, όπως το ΕΠΑΛ, που καλύπτει ευρύτερες ανάγκες. Στοχεύουμε στη στήριξη της ειδικής αγωγής.Συνεχίζουμε με επιμονή και σχέδιο».

Επί τάπητος τέθηκαν όλα τα ζητήματα της εκπαίδευσης στο Δήμο Μαλεβιζίου με τη Δημοτική Αρχή να αναπτύσσει το σχεδιασμό των παρεμβάσεων της, αλλά και τους στόχους για το επόμενο διάστημα. Πρωταρχικό μέλημα αποτελεί η ομαλή εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης.  Παράλληλα, συζητήθηκε η πρόταση του Δήμου για την ίδρυση ΕΠΑΛ Μαλεβιζίου, αλλά και το κτιριολογικό πρόγραμμα σχολικών υποδομών που έχει καταθέσει η Δημοτική Αρχή στο Υπουργείο Παιδείας. Τέλος, προτάθηκαν αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο για τη διευκόλυνση της έγκαιρης ολοκλήρωσης διαδικασιών που σχετίζονται με ευρύτερα ζητήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας.