Στη Βουλή η λειτουργία της Γεωργικής Σχολής της Μεσσαράς από τους 3 βουλευτές Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ

Δημοσιεύτηκε στις 09/08/2019 11:27

Στη Βουλή η λειτουργία της Γεωργικής Σχολής της Μεσσαράς από τους 3 βουλευτές Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ

Με κοινή ερώτηση που καταθέτουν οι 3 βουλευτές Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Βαρδάκης, Νίκος Ηγουμενίδης και Χάρης Μαμουλάκης φέρνουν στη Βουλή το θέμα της Γεωργικής Σχολής της Μεσσαράς.

Η ερώτηση απευθύνεται στους αρμόδιους Υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων, και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων με θέμα την «Ενίσχυση του εκπαιδευτικού ρόλου της Γεωργικής Σχολής της Μεσσαράς».

Οι 3 βουλευτές του Ηρακλείου τονίζουν ότι η Γεωργική Σχολή της Μεσσαράς μπορεί και πρέπει να διαδραματίσει σημαντικό εκπαιδευτικό και επιστημονικό ρόλο για την ενασχόληση με τον πρωτογενή τομέα στη χώρα.

Σημειώνουν επίσης ότι «στον πυρήνα όλων των ενεργειών της προηγούμενης περιόδου βρέθηκε ο εκπαιδευτικός και ερευνητικός χαρακτήρας της σχολής, ως κύριος παράγοντας μακροπρόθεσμης διασφάλισης-ενίσχυσης της αξιοπιστίας και του δημόσιου χαρακτήρα της Σχολής».

Επισημαίνουν, επίσης, ότι είναι σημαντικό να λειτουργήσουν στις εγκαταστάσεις της σχολής τα εργαστήρια του αντίστοιχου τμήματος του ΕΠΑΛ Μοιρών και Μεταλυκειακό Έτος Σπουδών–Τάξη Μαθητείας, σε συνεργασία με τον ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ ώστε να αξιοποιηθεί για την εκπαίδευση των νέων αγροτών το σύνολο της περιουσίας της σχολής, ενώ προσθέτουν ότι είναι πολύ σημαντικό να λειτουργήσει Πρόγραμμα Σπουδών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης διετούς φοίτησης, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της προηγούμενης κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας.

«Είναι κομβικό ζήτημα για τη Σχολή να έχουν λόγο στο περιεχόμενο και τα προγράμματα σπουδών της τα Ακαδημαϊκά και Ερευνητικά Ιδρύματα της Κρήτης (Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΤΕΙ Κρήτης, ΙΤΕ, Πολυτεχνείο Κρήτης, ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων)», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Ρωτούν, τέλος, τους αρμόδιους Υπουργούς σχετικά με τον σχεδιασμό λειτουργίας της Σχολής από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, αλλά και για το χρονοδιάγραμμα για τον εκπαιδευτικό, ερευνητικό και επιστημονικό ρόλο της Σχολής και τον καθορισμό του προγράμματος σπουδών, καθώς επίσης και με ποια επιστημονικά και ερευνητικά εργαλεία θα αξιοποιηθεί το σύνολο των εκτάσεων της Σχολής εξασφαλίζοντας την πραγματική περιουσία και τον δημόσιο χαρακτήρα της.