Στη Βουλή η αναγκαιότητα σύστασης οργανικών θέσεων για τους εκπαιδευτικούς της θεατρικής αγωγής

Δημοσιεύτηκε στις 08/10/2020 15:24

Στη Βουλή η αναγκαιότητα σύστασης οργανικών θέσεων για τους εκπαιδευτικούς της θεατρικής αγωγής

Ερώτηση με θέμα «Ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τους εκπαιδευτικούς της θεατρικής αγωγής» προς την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατέθεσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ν. Ηρακλείου και Αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων Χάρης Μαμουλάκης και ν. Λασιθίου, Μανόλης Θραψανιώτης, με τη συνυπογραφή 31 ακόμη βουλευτών.

 

Το μάθημα της θεατρικής αγωγής, το οποίο συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, στη δημιουργική έκφραση, στη γενική καλλιέργεια των μαθητών και στην ενδυνάμωση της αγάπης για την τέχνη του θεάτρου, ενσωματώθηκε στο πρόγραμμα των δημοτικών σχολείων μέσω του Αναλυτικού Προγράμματος Θεατρικής Αγωγής και εισήχθη ως διακριτό μάθημα αρχικά πιλοτικά το 1997 και το 2002 στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία. Από το 2016 γενικεύτηκε η διδασκαλία της Θεατρικής Αγωγής σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία, με οργανικότητα από 4/θέσια και άνω, για τις τάξεις Α΄ έως Δ΄ και από το 2017 γενικεύτηκε και σε όλα τα ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία της χώρας.

Παρόλο που έχουν ήδη παρέλθει δέκα χρόνια από τότε που διδάσκεται το μάθημα της θεατρικής αγωγής από το εξειδικευμένο προσωπικό, ακόμα δεν έχουν συσταθεί από το Υπουργείο Παιδείας οργανικές θέσεις, με αποτέλεσμα οι διδάσκοντες να παραμένουν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ θέτουν τα εξής ερωτήματα προς την κ. Υπουργό: Προτίθεστε να συστήσετε οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα Σχολεία Γενικής Αγωγής ενόψει των επικείμενων διορισμών;  Γιατί δεν δημιουργήσατε οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα να μην διοριστεί κανένας εκπαιδευτικός κλάδου θεατρικής αγωγής;  Έχετε σκοπό να επεκτείνετε τη διδασκαλία του μαθήματος και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Έχει γίνει χαρτογράφηση των οργανικών εκπαιδευτικών κενών του μαθήματος της θεατρικής αγωγής;