Σουβενίρ με εκθέματα της Βεργίνας στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Ηρακλείου

Δημοσιεύτηκε στις 12/09/2019 14:23

Σουβενίρ με εκθέματα της Βεργίνας στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Ηρακλείου

Μπορεί η θερινή τουριστική σεζόν να ολοκληρώνεται σιγά σιγά και τα των φετινά έσοδα στον τουρισμό να μην προσεγγίζουν  τα περσινά επίπεδα ωστόσο το ζήτημα υπόκειται σύμφωνα με τον Πρόεδρο Ξεναγών Κρήτης και Σαντορίνης, Βαγγέλη Παπανικολάου, στις δράσεις των φορέων του τουρισμού για την προώθηση ενός καλύτερου τουριστικού προϊόντος, μιλώντας στον Politica89.8 και την Αντιγόνη Ανδρεάκη

O Πρόεδρος του Συνδέσμου των Ξεναγών Κρήτης – Σαντορίνης Βαγγέλης Παπανικολάου

Πωλούνται σουβενίρ για την Βεργίνα στο Μουσείο Ηρακλείου

Για ένα ακόμα καλοκαίρι που οδεύει προς το τέλος του και που αφήνει το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου να λειτουργεί δίχως κυλικείο παρά μόνο με αυτόματους πωλητές νερού αλλά και τον χώρο πώλησης σουβενίρ να διαθέτει ελάχιστα αντικείμενα από εκείνα που εκτίθενται εντός του μουσείου εμπλουτισμένο με αντίγραφα εκθεμάτων από άλλες περιοχές της Ελλάδος όπως της Βεργίνας έκανε λόγο ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξεναγών Κρήτης. Αποδεχόμενος την πρόσκληση του Politica89.8 και της Αντιγόνης Ανδρεάκη για την υποβολή πρότασης προς το Μουσείο τόσο για την επαναλειτουργία του κυλικείου με την προσθήκη προϊόντων που παράγονται στην Κρήτη όσο και για την ανανέωση των αναμνηστικών που προτείνονται προς πώληση στους χιλιάδες των επισκεπτών στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. Αξιοποιώντας στην πράξη κι όχι στην θεωρία τον πρωτογενή τομέα της Κρήτης και συνάμα προσκαλώντας βιοτέχνες και άλλες δυνάμεις του τόπου να δημιουργήσουν αναμνηστικά και άλλα αντικείμενα που θα μπορούσαν να προωθηθούν προς πώληση από τους χώρους του μουσείου.”Χθες σε ξενάγηση μου στα Χανιά μίλησα στους τουρίστες για τα τοπικά μας προϊόντα και πως εμείς τα απολαμβάνουμε, εκείνοι έσπευσαν κι αγόρασαν τέτοια για να τα δοκιμάσουν, κάτι που κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη της επαναλειτουργίας του κυλικείου στο Μουσείο Ηρακλείου προσθέτοντας πως : πρέπει να κάνουμε μία καμπάνια σε εστίες μαζικής προσέλευσης κόσμου και επισκεπτών για να προωθήσουμε τα κρητικά προϊόντα”.