Πρόεδρος logistics Kρήτης: «Tα πρόστιμα για αισχροκέρδεια αναγκάζουν τις εταιρίες σε μειώσεις τιμών έως 15% πριν τα Χριστούγεννα»

Δημοσιεύτηκε στις 15/11/2023 22:05

Πρόεδρος logistics Kρήτης: «Tα πρόστιμα για αισχροκέρδεια αναγκάζουν τις εταιρίες σε μειώσεις τιμών έως 15% πριν τα Χριστούγεννα»

Την ανάγκη να συνεχιστούν οι έλεγχοι για την αισχροκέρδεια, καθώς φέρνουν αποτελέσματα, μετά και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν και οδήγησαν σε μειώσεις τιμών έως 15% πριν τα Χριστούγεννα τις εταιρίες, εξέφρασε ο  Πρόεδρος Επιστημονικού Σωματείου Logistics Νεκτάριος Κανακαράκης, μιλώντας στον Politica 89.8 και τον Χρήστο Κώνστα.

 Για τις ανατιμήσεις και τους ελέγχους της Επιτροπής Ανταγωνισμού ο κ. Κανακαράκης, ανέφερε πως:  «Έχουν ξεκινήσει έλεγχοι στο περιθώριο κέρδους μεταξύ της εφοδιαστικής αλυσίδας, ώστε να μην καταλήγουν πολύ ακριβά τα προϊόντα στο ράφι. Μετά από αυτούς τους ελέγχους, παρατηρείται πτώση τιμών, μιλάμε για τις 2 μεγάλες εταιρίες που ελέγχουν το 35%  με 40% των προϊόντων στη χώρα, τις «Procter & Gamble» και «Unilever» όπου τους επιβλήθη πρόστιμο 1εκ ευρώ στην καθεμία, και  από 10.12 αλλάζουν τους τιμοκαταλόγους σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και μάλιστα επώνυμων, γύρω στο 15%. Αυτό είναι μια πάρα πολύ καλή αρχή και το λέω, γιατί οι τιμοληψίες αλλάζουν, έρχονται πλέον οι καινούργιες αλλαγές και θα πρέπει να φανούν αυτές οι αλλαγές μέχρι τα Χριστούγεννα τον καινούργιο χρόνο, ώστε να εισέλθουν τα νέα προϊόντα με τη νέα τιμολόγηση αφού εξαντληθούν τα παλαιά. Θεωρώ πως θα φανεί στην αγορά τα Χριστούγεννα άντε τον καινούργιο χρόνο το αργότερο. Αυτό δεν θα αφορά όλα τα προϊόντα, μπορεί να υπάρξουν ανατιμήσεις προς τα κάτω στα προϊόντα που παρατηρήθηκε η αισχροκέρδεια. Υπάρχουν κι άλλες εταιρίες που ελέγχονται και θεωρώ πως και σε άλλες εταιρίες θα υπάρξουν ανάλογες μειώσεις, εφόσον συνεχιστούν κι οι έλεγχοι από τα κλιμάκια της Επιτροπής Ανταγωνισμού. »

Για το μέτρο της «μόνιμης μείωσης τιμής» του υπουργείου Ανάπτυξης, επεσήμανε πως: «Μπορεί να αποδώσει αν εφαρμοστεί, ήδη μεγάλες εταιρίες προχωρούν σε τέτοιες ενέργειες. Η δράση της μόνιμης μείωσης τιμής θέτει σαν όρο πως από αυτή την τιμή θα έχουμε μείον 5%, οι εταιρίες όμως μπορούν να επιλέξουν σε ποια κατηγορία θα το κάνουν. Υπάρχουν μεγάλες και επώνυμες εταιρίες που συμμετέχουν αφήνοντας πίσω την ιδιωτική ετικέτα και πολλά κι επώνυμα προϊόντα.»


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook