Πρ. Ιερωνυμάκης:”Θετικό το νέο Πρόγραμμα Απόσταξης οίνου για το έτος 2021″
Σε 9.000.000 ευρώ ανέρχεται το νέο Πρόγραμμα Απόσταξης οίνου για το έτος 2021, που ως στόχο έχει την αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης από την πανδημία.
Με απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Σπήλιου Λιβανού και της υφυπουργού Φωτεινής Αραμπατζή, από τα διαθέσιμα κονδύλια του «Εθνικού Προγράμματος Στήριξης Αμπελοοινικού Τομέα 2019- 2023» διατίθενται 4.050.000 ευρώ και μέσω Εθνικής Συμμετοχής διατίθενται 4.950.000 ευρώ.
Ο πρόεδρος της Οργάνωσης Αμπελουργών -Ελαιοπαραγωγών Κρήτης Πρίαμος Ιερωνυμάκης μίλησε για το συγκεκριμένο θέμα στην εκπομπή “Δημοσίως” του politica 89,8 , λέγοντας πως το βλέπει θετικά, αρκεί να γίνει σωστά η κατανομή των κονδυλίων και να τα πάρουν όσοι πράγματι τα δικαιούνται.
Ο κ. Ιερωνυμάκης σχολίασε θετικά την δήλωση του υπουργού κ. Λιβανού που αναφέρει:
“Το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκκαλο. Τέρμα στην ανομία στον αγροτικό τομέα. Μόνος στόχος η δίκαιη κατανομή των αγροτικών ενισχύσεων. Με εντολή μου ο #ΟΠΕΚΕΠΕ διεξαγάγει σαρωτικούς ελέγχους για τον εντοπισμό περιπτώσεων μη ορθής διαχείρισης των αγροτικών ενισχύσεων. Οι έλεγχοι αυτοί απόδωσαν ήδη καρπούς”.
Αναφέρθηκε επίσης στις συνολικά 11 σύγχρονες και άμεσα προσβάσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους αγρότες που έχουν τεθεί σε λειτουργία, μέχρι σήμερα, από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), στο πλαίσιο της στρατηγικής του για την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω της ψηφιοποίησης των υποδομών του, χαρακτηρίζοντας ως τεράστια πρόοδο την εξέλιξη αυτή.
Ήδη, ο φορέας έχει προχωρήσει στη διεύρυνση του δικτύου εξυπηρέτησης αγροτών, μέσω της αποκέντρωσης των υπηρεσιών του τ. ΟΓΑ και στη μεταφορά των αρμοδιοτήτων και της εξυπηρέτησής τους από τα τοπικά υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ-Μισθωτών σε κάθε πρωτεύουσα νομού.
Όπως αναφέρει ο e-ΕΦΚΑ, οι 11 ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους αγρότες είναι μερικές μόνο από τις 50 συνολικά ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται από την ιστοσελίδα του φορέα και την ενιαία ψηφιακή πύλη του Δημοσίου gov.gr και εντάσσονται στη στρατηγική του σταδιακού περιορισμού των μετακινήσεων από και προς τα φυσικά υποκαταστήματα, της εξάλειψης της άσκοπης ταλαιπωρίας και της αδιάλειπτης 24ωρης εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω ψηφιακών καναλιών.