Ομαλή η επιστροφή των Κέντρων Αισθητικής στην καθημερινότητα

Δημοσιεύτηκε στις 14/05/2020 12:10

Ομαλή η επιστροφή των Κέντρων Αισθητικής στην καθημερινότητα

Τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, έχει πλέον επανέλθει η κανονικότητα στα κέντρα Αισθητικής που άνοιξαν από τις 4 Μαΐου, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στον Politica 89.8 και την Αντιγόνη Ανδρεάκη η Αλεξάνδρα Ζαρίμπα από το Κέντρο Αισθητικής beauShen. 

Το κέντρο Αισθητικής beauShen

Μετά από το άνοιγμα των κέντρων αισθητικής και των κομμωτηρίων, παρατηρήθηκε όπως μας περιγράφει με βάση την εμπειρία της η κ. Ζαρίμπα πως: “Η γυναίκα είχε κι έχει ανάγκη να περιποιηθεί και να φροντίσει τον εαυτό της, ήθελαν να κάνουν ξανά κάτι για τον εαυτό τους μετά την καραντίνα, υπήρξε υψηλή ζήτηση και πολλά ραντεβού.”

Απαντώντας μάλιστα και σε σχετική ερώτηση για το αν και κατά πόσο τα υγειονομικά πρωτόκολλα είναι αποτρεπτικά από την λειτουργία των κέντρων αισθητικής η κ. Ζαρίμπα δήλωσε πως: “Είμαστε ικανοποιημένοι από τα υγειονομικά πρωτόκολλα που έχουν εκδοθεί καθώς δεν λειτουργούν αποτρεπτικά από την δουλειά μας. Ωστόσο επειδή  σαν κέντρο αισθητικής, εξειδικευόμαστε στην περιποίηση και φροντίδα του δέρματος, ανέκαθεν οποιαδήποτε παρέμβαση μας γινόταν βάσει αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων. Απλά πλέον τηρούμε ακόμα πιο αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα για κάθε είδους φροντίδα που παρέχουμε στους πελάτες μας για λόγους ασφαλείας.”

Μεταξύ άλλων η κ. Ζαρίμπα αναφέρθηκε στην χρήση μάσκας και στη λειτουργία των καταστημάτων αυτών κατόπιν ραντεβού. ” Στόχος μας είναι να ικανοποιήσουμε τους πελάτες μας, γι αυτό και οργανώνουμε το πρόγραμμα μας με βάση τα ραντεβού, με αποτέλεσμα το ωράριο σε πολλές περιπτώσεις να κυλάει από νωρίς το πρωί ως αργά το βράδυ, φροντίζοντας όμως παράλληλα να έχουμε κάποια διαστήματα κενά για να αερίζεται κι ο χώρος. Και φυσικά,  φροντίζουμε να παρέχουμε μάσκες στους πελάτες μας όσο αυτό μας επιτρέπεται. “

Σε ερώτηση που της έγινε για το τι ζήτησε ο κόσμος μετά το άνοιγμα των κέντρων αισθητικής, η κ. Ζαρίμπα τόνισε πως οι προτιμήσεις των πελατών στράφηκαν στις αποτριχώσεις, τις περιποιήσεις άνω και κάτω άκρων κι έπειτα σε εκείνες των προσώπων.