New York Times Travel Show: Κρήτη, Κέρκυρα και Μακεδονία κέρδισαν τις εντυπώσεις

Δημοσιεύτηκε στις 05/02/2020 23:49

New York Times Travel Show:  Κρήτη, Κέρκυρα και Μακεδονία κέρδισαν τις εντυπώσεις

Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν η συμμετοχή της Ελλάδας στην διεθνή έκθεση τουρισμού “New York Times Travel Show” στη Νέα Υόρκη, με την Κρήτη, την Κέρκυρα και την Κεντρική Μακεδονία να κερδίζουν τις εντυπώσεις.

Πιο αναλυτικά, έναν νέο, ελκυστικό προορισμό με ιδιαίτερα τουριστικά χαρακτηριστικά αποτελεί Κεντρική Μακεδονία για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, καθώς οι Αμερικανοί επισκέπτες είναι περιηγητές, οι οποίοι θέλουν να γνωρίσουν τον τόπο που επισκέπτονται, αναζητώντας νέες εμπειρίες.

Το ενδιαφέρον των Αμερικανών τουριστών στρέφεται πλέον εκτός από τα νησιά, και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, όπως διαπιστώθηκε από τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις μεγάλων τουριστικών πρακτόρων των ΗΠΑ σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις με στελέχη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της Περιφέρειας, μαζί με τον Τουριστικό Οργανισμό Θεσσαλονίκης, ως συνεκθέτες του ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση τουρισμού.

Την Περιφέρεια εκπροσώπησαν η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου και ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος. «Με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση “New York Times Travel Show” στη Νέα Υόρκη, απευθυνόμαστε σε μια πολύ μεγάλη αγορά, η οποία δεν γνωρίζει τον προορισμό μας, αν και η περιοχή μας διαθέτει όλα τα τουριστικά χαρακτηριστικά που αναζητούν. Πολύ αναγνωρίσιμοι προορισμοί και τουριστικά προϊόντα, όπως ο Όλυμπος, το Άγιο Όρος, η κληρονομιά του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ενδιαφέρουν πολύ τους Αμερικανούς επισκέπτες. Γι’ αυτό και στην Κεντρική Μακεδονία διανοίγονται πολύ μεγάλες προοπτικές για την προσέλκυση επισκεπτών από τις ΗΠΑ και σκοπός μας είναι αρχικά να μας γνωρίσουν και στη συνέχεια να συμπεριλάβουν κάποιους από τους προορισμούς μας στο πρόγραμμά τους. Η προσέγγιση της αμερικανικής αγοράς όμως δεν περιορίζεται μόνο στη συμμετοχή μας στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Ήδη έχουμε προγραμματίσει, σε συνεργασία με το Γραφείο του ΕΟΤ των ΗΠΑ, ένα ταξίδι εξοικείωσης Αμερικανών δημοσιογράφων σε επισκέψιμα οινοποιία της Κεντρικής Μακεδονίας, που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 10-17 Μαρτίου. Επίσης, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, προγραμματίζουμε τη συμμετοχή μας στην ετήσια συνάντηση της Ένωσης Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων τον προσεχή Νοέμβριο. Παράλληλα, σχεδιάζουμε μέσα στο έτος διαδικτυακή καμπάνια προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας, ειδικά για την αμερικανική αγορά», δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.

Η διεθνής έκθεση “New York Times Travel Show” είναι μία αμιγώς τουριστική διοργάνωση, η οποία απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες του χώρου του τουρισμού όσο και στο κοινό, το οποίο έδειξε έντονο ενδιαφέρον για άμεση αγορά πακέτων διακοπών. Διοργανωτής της έκθεσης είναι η μεγαλύτερη εφημερίδα της Νέας Υόρκης, η “New York Times”, η οποία είχε αναλάβει και την προβολή της έκθεσης, με αποτέλεσμα να υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από δημοσιογράφους, επαγγελματίες του τουρισμού, αλλά και από το κοινό.

Οι Αμερικανοί επισκέπτες συνήθως επιλέγουν μεγάλα ταξίδια διάρκειας δέκα έως δεκαπέντε ημερών. Δεν ενδιαφέρονται τόσο για τον μαζικό τουρισμό όσο για συνδυαστικά πακέτα με τα νησιά του Αιγαίου, καθώς οι απευθείας αεροπορικές διασυνδέσεις με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι πολλές τους καλοκαιρινούς μήνες και χρονικά πολύ σύντομες.

Η Κέρκυρα

«Αυτή είναι η χρονιά της Ελλάδας. Η Κέρκυρα είναι το νησί για όλους. Ιστορία, παραλίες, κρουαζιέρες, αποτελούν πόλους έλξης για τους Αμερικανούς τουρίστες», δηλώνουν ο κ. Αντώνης Χαρίτος και η κα. Τερέζα Μουζακίτη, τουριστικοί επιχειρηματίες, στο νησί των Φαιάκων. Και συνεχίζουν: «Το ενδιαφέρον για την Ελλάδα ήταν ιδιαίτερο και πολύ έντονο, καθ’ όλη τη διάρκειας της έκθεσης. Το 2020 θα έχει θετικό πρόσημο μιας και μεγάλες εταιριες κρουαζιέρας, έχουν ήδη προγραμματίσει το λιμάνι του Πειραιά ως αφετηρία και τερματισμό των πλόων τους, ενώ και πολλά ελληνικά λιμάνια θα είναι στο πρόγραμμα. Το πιο σημαντικό και αξιοσημείωτο όμως είναι ότι οι εταιρίες αυτές, δεν αναφέρονται μόνο για την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και για συνέχιση των προγραμμάτων τους και τους χειμερινούς μήνες, εκτιμώντας ότι η Ελλάδα ειναι εξίσου όμορφη και τον Χειμώνα».

H Κρήτη

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «New York Times Travel Show 2020» συμμετείχε η Περιφέρεια Κρήτης. Πρόκειται για την μεγαλύτερη έκθεση της Βόρειας Αμερικής, η οποία προσελκύει περισσότερους από 35.000 συμμετέχοντες με περισσότερους από 700 εκθέτες.

Στη φετινή έκθεση συμμετείχαν εκθέτες από 176 και πλέον χώρες του κόσμου, με την Ελλάδα να είναι αργυρός χορηγός. Λόγω της χορηγίας το περίπτερο του ΕΟΤ βρισκόταν σε περίοπτη θέση, κοντά στην είσοδο της έκθεσης.

Η Κρήτη ανεβαίνει σταθερά στις προτιμήσεις των Αμερικανών και σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Αμερικής θα προγραμματιστούν το ερχόμενο διάστημα fam trip δημοσιογράφων στο νησί μας.

Ιδιαίτερα σημαντική για την ανάπτυξη του τουρισμού από τις ΗΠΑ είναι η δρομολόγηση απευθείας αεροπορικών συνδέσεων και με άλλες αμερικανικές πόλεις πέραν αυτών που πραγματοποιούνται συνδέοντας μόνο την Ανατολική ακτή των ΗΠΑ με την Αθήνα.

Η Περιφέρεια Κρήτης έχει αντιληφθεί το μέγεθος της Αμερικανικής αγοράς και τη σπουδαιότητα της έκθεσης αυτής και συμμετείχε για τρίτη φορά «New York Times Travel Show» στην έκθεση με στόχο την καθιέρωση της Κρήτης ως προορισμού διακοπών για τους Αμερικανούς. Όπως δήλωσε και ο κ. Κυριάκος Κώτσογλου, Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος στους τομείς Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, είμαστε υποχρεωμένοι να κερδίσουμε το στοίχημα στις Η.Π.Α. και να γνωρίσουν οι Αμερικανοί ότι η Κρήτη είναι η τουριστική ήπειρος που αναζητούν στο ταξίδι τους στην Ευρώπη, συνδυάζοντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και την φιλοξενία, μαζί με την απαράμιλλη φύση της».

Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο κ. Κώτσογλου αλλά και ο Επικεφαλής της Μείζονος Μειοψηφία στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης και τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού Νίκος Αλεξάκης και Μαρία Λαβδάκη.

H Θεσσαλονίκη

Mε μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στη σημαντικότερη ταξιδιωτική έκθεση της Αμερικής. Η κ. Βούλα Πατουλίδου ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη με το διττό ρόλο της Αντιπεριφερειάρχη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και της Προέδρου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, προβάλλοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιφέρειας.

Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρουσίασης της Ελλάδος από τον ΕΟΤ και τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας,Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου, και Κεντρικής Ελλάδας στην έκθεση New York Times Travel Show 2020 στον εκθεσιακό χώρο “Jacob K. Javits Convention Center” στο Μανχάταν. new yorkΠρόκειται για την μεγαλύτερη και μακροβιότερη ταξιδιωτική έκθεση για εμπόρους και καταναλωτές στη Βόρεια Αμερική με συμμετοχές απ’ όλον τον κόσμο μεταξύ των οποίων, το Visit Europe της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η European Travel Commission και πολλοί ευρωπαϊκοί προορισμοί.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2019 οι επισκέπτες της έκθεσης ανήλθαν σε 35.568 σημειώνοντας ρεκόρ συμμετοχής αλλά και αύξηση συγκριτικά με το 2018. Συμμετείχαν 747 εκθέτες από 176 χώρες.

Η σημαντική παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην έκθεση αυτή, για την πόλη αλλά και την ευρύτερη περιφέρεια της Μακεδονίας μεταφράζεται σε έσοδα από ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν τους μήνες που ακολουθούν. Πέρα από τη γνωριμία, τη δικτύωση, την προώθηση της περιοχής μας και τη θεμελίωση νέων επαγγελματικών σχέσεων με επαγγελματίες του τουρισμού, η παρουσία της ελληνικής συμμετοχής είναι υψίστης σημασίας για την χώρα μας. Οι επαφές της κ. Πατουλίδου με ανθρώπους του τουρισμού όπως είναι ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής κ. Πέτρος Σαγάνας, η προϊσταμένη ΕΟΤ στις ΗΠΑ κ. Μαρία Κριθαριώτη και η πρόεδρος του οργανισμού των Ιστορικών Ξενοδοχείων της Ευρώπης αλλά και αναπληρώτρια του γενικού γραμματέα του Οργανισμού κ. Βαρβάρα Αυδή, ήταν εξαιρετικά εποικοδομητικές όσον αφορά συγκεκριμένους στόχους που έχουν τεθεί για την η ανάδειξη όλων των συγκριτικών και αναπτυξιακών πλεονεκτημάτων που έχει η περιοχή μας, προκειμένου να γίνει ο ιδανικός τουριστικός προορισμός όλο τον χρόνο.

Η κ. Πατουλίδου εκτός από τις επαφές που είχε με τους ανθρώπους του τουρισμού συναντήθηκε με Έλληνες ομογενείς και ομογενειακά σωματεία γνωρίζοντας πολύ καλά πως οι καλύτεροι πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού είναι οι ίδιοι οι Έλληνες του εξωτερικού οι οποίοι όπως χαρακτηριστικά τόνισε «έχουν περάσει σε ένα άλλο επίπεδο επαγγελματικών λόμπι όπως είναι αυτά των δικηγόρων, των γιατρών και γενικότερα των επιστημόνων κι αυτό δίνει μία ιδιαίτερη δυναμική στην εικόνα της χώρας μας προς τα έξω».

money-toyrism.gr