Ν. Συριγωνάκης: «Εξετάζεται η τοποθέτηση διαχωριστικού Στηθαίου στο Ηράκλειο Βιάννος με την πρακτική “2 συν 1″»
Την τοποθέτηση Διαχωριστικού Στηθαίου, με βάση μια εναλλακτική πρακτική «2 συν 1» που εφαρμόζεται σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες με στόχο την αναβάθμιση του δρόμου- «καρμανιόλα» Ηρακλείου- Αρκαλοχωρίου- Βιάννου, εξετάζει η Περιφέρεια Κρήτης, όπως επεσήμανε στον Politica 89.8 και τον Χρήστο Κώνστα, o Aντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης.
Ο κ. Συριγωνάκης, αναφέρθηκε στο εναλλακτικό μοντέλο, του λεγόμενου 2 συν 1 που θα «σπάσει» τον δρόμο σε τμήματα, όπου εναλλάξ ανά 2,5 χλμ. θα διαμορφώνονται δύο λωρίδες συν ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας (με ταυτόχρονη διαμόρφωση μίας λωρίδας στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας), για να είναι εφικτό να τοποθετηθεί το διαχωριστικό στηθαίο.
Μάλιστα, όπως επεσήμανε, «η συγκεκριμένη λύση είναι πρακτικά μονόδρομος, αφού το να μπει με τη συνηθισμένη πρακτική διαχωριστικό στηθαίο στον οδικό άξονα Ηρακλείου-Βιάννου απαιτεί διαπλατύνσεις, απαλλοτριώσεις και ένα τεράστιο κόστος, που μπορεί να ανέρχεται και στα 100 εκατ. ευρώ. Θα πρέπει να δούμε από δω και πέρα πως ακριβώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί η πρόταση αυτή. Είναι, άλλωστε, κάτι τελείως καινούργιο για τα δεδομένα όχι μόνο εδώ στην Κρήτη, αλλά συνολικά στην Ελλάδα, και χρειάζεται εις βάθος διερεύνηση».
Mεταξύ άλλων ο κ. Συριγωνάκης, αναφέρθηκε τα προβλήματα καθίζησης στο δρόμο της Μεσαράς, τα οποία τον κρατούν κλειστό, επισημαίνοντας πως, έχουν ήδη εκπονηθεί οι μελέτες και έχουν υποβληθεί στο υπουργείο Υποδομών οι τεχνικές προτάσεις για έγκριση και χρηματοδότηση ώστε να προχωρήσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται οι παρεμβάσεις.
Ακούστε τον κ. Συριγωνάκη: