Με ραντεβού ή τηλεφωνικά, η εξυπηρέτηση πολιτών στις Υπηρεσίες της 7ης ΥΠΕ Κρήτης

Δημοσιεύτηκε στις 17/03/2020 11:41

Με ραντεβού ή τηλεφωνικά, η εξυπηρέτηση πολιτών στις Υπηρεσίες της 7ης ΥΠΕ Κρήτης

Στα πλαίσια των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού ανακοινώνονται αλλαγές από αύριο Τετάρτη 17.3.2020 και μέχρι νεωτέρας και στη λειτουργία της κεντρικής υπηρεσίας της 7ης Υ.ΠΕ Κρήτης.

Συγκεκριμένα, η εξυπηρέτηση του κοινού-πολιτών από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών για θέματα Υγείας (ΚΕΠΥΚΑ) που βρίσκεται στο ισόγειο, θα πραγματοποιείται τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στη Διεύθυνση: [email protected] και με φυσική παρουσία ΜΟΝΟ κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης (ραντεβού) και  αποκλειστικά για εξαιρετικά επείγουσες υποθέσεις.

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας στα οποία μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες καθημερινά,  από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 8:00 – 15:00, για θέματα που αφορούν στον κλάδο της υγείας είναι : 2813404434, 2813404460 και 2813404421.  

Πράξεις που αφορούν στην επικύρωση εγγράφων, γνησίου υπογραφής και αντιγράφου θα πραγματοποιούνται από την Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της 7ης ΥΠΕ Κρήτης στον 3ο όροφο. 

Τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στη Διεύθυνση: [email protected] θα εξυπηρετούνται και από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της 7ης Υ.ΠΕ Κρήτης οι ενδιαφερόμενοι για πρόσληψη, οι επαγγελματίες υγείας (ιατρικού και λοιπού προσωπικού) και οι πολίτες, ενώ στις περιπτώσεις που απαιτείται φυσική παρουσία αυτό θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης (ραντεβού), μετά από επικοινωνία των ενδιαφερομένων στο τηλέφωνο: 2813404423.