Μ. Ριζικιανάκης: Καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει το νομοσχέδιο Χατζηδάκη
Καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει το νομοσχέδιο Χατζηδάκη, τόνισε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Επισιτισμού κι Εστίασης, αλλά και πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων της ΔΕΠΑΝΑΛ Μιχάλης Ριζικιανάκης, μιλώντας στον Politica 89.8 και τον Νίκο Παπαδάκη.
Ο κ. Ριζικιανάκης, εξέφρασε τις σφοδρές αντιδράσεις του για το νέο εργασιακό Νομοσχέδιο, επισημαίνοντας πως το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν πρέπει να περάσει και να αποσυρθεί καθώς ο εργασιακός τομέας έχει πληγεί ανεπανόρθωτα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Είναι ένα εντελώς αντεργατικό νομοσχέδιο, με εξαίρεση ορισμένα άρθρα, ζητούμε να αποσυρθεί και να αλλάξουν κάποια από τα άρθρα του ώστε να τεθεί εκ νέου σε διαβούλευση. Απεργούμε και διαδηλώνουμε ενάντια, στην κατάργηση του 8ώρου, στις ατομικές συμβάσεις εργασίας, στο άνοιγμα των Κυριακών, σε επιπλέον κλάδους, στην ουσιαστική κατάργηση του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, στην προσπάθεια περαιτέρω αποδυνάμωσης της απεργίας, στην ουσιαστική κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, στην ουσιαστική κατάργηση του ν. 1264.
Μεταξύ άλλων ο κ. Ριζικιανάκης, απεύθυνε κάλεσμα στην απεργιακή κινητοποίηση της Πέμπτης 10 Ιουνίου.
Ο κ. Ριζικιανάκης, αναφέρθηκε στην επαναλειτουργία του κλάδου της εστίασης ένα μόλις μήνα μετά το πράσινο φως της επιτροπής λοιμωξιολόγων, επισημαίνοντας πως γίνονται αργά αλλά σταθερά βήματα προς την ανάκαμψη του κλάδου, χρειάζεται όμως να δοθεί λύση και για την μαζική εστίαση και τον τρόπο λειτουργίας της.
Μάλιστα δεν δίστασε να αναφερθεί ως πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων της ΔΕΠΑΝΑΛ στην βράβευση του Μαρίνα εκφράζοντας την ικανοποίηση του. Χαρακτηριστικά, υπογράμμισε πως: «Οι εργαζόμενοι του καταστήματος είμαστε ικανοποιημένοι που μέσα από αυτό το βραβείο αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειες μιας ολόκληρης χρονιάς. Ιδιαίτερα κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες η αναγνώριση αυτή έχει διπλή αξία. Μέσα από ομαδική προσπάθεια και επαγγελματισμό καταφέραμε από την κριτική του κάθε πελάτη μας να επιτύχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους επισκέπτες του καταστήματος μας.»