Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για αποζημίωση λόγω κακοκαιρίας στον Δήμο Μινώα Πεδιάδος
Από το Δήμο Μινώα Πεδιάδας καλούνται οι κάτοικοι της δημοτικής ενότητας Καστελλίου, οι κύριες οικίες και οι οικοσκευές των οποίων επλήγησαν από τα ακραία πλημμυρικά φαινόμενα και τις έντονες βροχοπτώσεις που εκδηλώθηκαν τα ξημερώματα του Σαββάτου της 7ης Νοεμβρίου 2020, όπως υποβάλλουν αίτηση έως την ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 – στην οποία να περιγράφονται οι ζημιές που έγιναν, αποδεικνυόμενες και από συνημμένο φωτογραφικό υλικό ή/και πόρισμα Πυροσβεστικής Υπηρεσίας – προκειμένου ακολούθως να πραγματοποιηθεί αυτοψία από τεχνικά κλιμάκια του Δήμου και να υποβληθεί – από το Δήμο – σχετικό αίτημα προς το αρμόδιο Υπουργείο για τη χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης.
Οι αιτήσεις των πολιτών μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται στο δημοτικό κατάστημα Καστελλίου (πρώην Δημαρχείο).
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
- Αίτηση δικαιούχου.
- Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
- Αποδεικτικό ότι η πληγείσα κατοικία είναι κύρια κατοικία.
- Τελευταίο αντίγραφο της φορολογικής δήλωσης (Ε1) και εκκαθαριστικό, αντίγραφο Ε9, λογαριασμός ΔΕΗ, μισθωτήριο συμβόλαιο (για ενοικιαζόμενες οικίες)
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
- Πόρισμα Πυροσβεστικής (εφόσον υπάρχει)
- Φωτοαντίγραφο πρώτης σελίδας τραπεζικού λογαριασμού με εμφανή τον αριθμό ΙΒΑΝ.
- Σχετικό φωτογραφικό υλικό.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας Δήμου Μινώα Πεδιάδας, στο τηλέφωνο 28910- 22922 (κα. Τσιάγγα, από Δευτέρα – Παρασκευή και ώρα 09:00 – 14:00).
Τέλος, όσον αφορά τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις της Δ.Ε. Καστελλίου που υπέστησαν ζημίες από τις πλημμύρες στις 07/11/2020, διευκρινίζεται ότι θα πρέπει να απευθύνονται στην Περιφέρεια Κρήτης/Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου.