Και με ηλεκτρονικά ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών από την Περιφέρεια Κρήτης
Δημοσιεύτηκε στις 25/04/2025 13:01

Η εφαρμογή των ηλεκτρονικών ραντεβού που τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, αποτελεί μέρος του συνολικού σχεδιασμού για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Περιφέρειας Κρήτης, με κύριο στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Πολίτες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση:
Ειδικότερα, τα ηλεκτρονικά ραντεβού εντάσσονται στην πολιτική για την ψηφιοποίηση του συνόλου των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς έρχονται να καλύψουν τυχόν διευκρινίσεις και παραλαβές εγγράφων/ερωτήσεων/επιβεβαιώσεων που δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθούν ψηφιακά.
Επιπρόσθετα, η υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού θα συμβάλλει, αφενός στην αύξηση της παραγωγικότητας των στελεχών, λόγω του καλύτερου προγραμματισμού του χρόνου τους, αφετέρου θα ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία των πολιτών, βελτιώνοντας ταυτόχρονα το επίπεδο της εξυπηρέτησής τους.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κρήτης https://www.crete.gov.gr/ στο μενού Ηλεκτρονικά ραντεβού και μέσω κινητών συσκευών και της mobile εφαρμογής myCrete στο μενού Ψηφιακές Υπηρεσίες Πολιτών.
Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού, είτε για επίσκεψη στην Υπηρεσία δια ζώσης, είτε προκειμένου να ολοκληρώσει το αίτημά του, μέσω τηλεδιάσκεψης εφόσον είναι εφικτό.
Κατά την έναρξη εφαρμογής αυτής της λειτουργίας, η υπηρεσία θα είναι υβριδική, καθώς οι πολίτες θα εξυπηρετούνται και με τους δύο τρόπους, προκειμένου να μην προκληθεί κάποια δυσλειτουργία.