“Η Μαρίνα στον κόλπο του Δερματά είναι εφικτό έργο”
Σχεδόν 10 χρόνια μετά την δρομολόγηση όλων των προπαρασκευαστικών ενεργειών που περιελάμβαναν από την χωροθέτηση έως και την διακήρυξη διεθνούς διαγωνισμού ο άλλοτε υπουργός εμπορικής ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης που είχε εμπνευστεί και σχεδιάσει το πρότζεκτ επανέρχεται στο έργο για την ανάπτυξη Μαρίνας στον Κόλπο του Δερματά. Ο Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας μιλώντας στον Politica 89.8 και τον Χρήστο Κώνστα
Με αφορμή τις εργασίες αντιστήριξης του κόλπου στην περιοχή χαρακτήρισε όχι απλά ενεργό τον τότε σχεδιασμό αλλά και εφικτό να υλοποιηθεί. Μάλιστα ο κ. Κεφαλογιάννης σχολιάζοντας την πρωτοβουλία της δημοτικής αρχής για την δημιουργία πλαζ στην περιοχή τόνισε ότι ένας τέτοιος σχεδιασμός θα μπορούσε να έχει βραχυπρόθεσμη προοπτική με στόχο σε κάθε περίπτωση την ανάπτυξη σε δεύτερο χρόνο Μαρίνας στον κόλπο του Δερματά. “H Μαρίνα στον κόλπο του Δερματά είναι ένα έργο εφικτό να γίνει, καλά κάνει η δημοτική αρχή προς το παρόν και προχωρά την αποκατάσταση στην αντιστήριξη του έργου στον Δερματά αλλά από κει κι έπειτα το έργο ανήκει στο Υπουργείο Τουρισμού και μπορεί να γίνει Μαρίνα”.
Αναφερόμενος στην ανακίνηση από την κυβέρνηση της ανάπτυξης υδατοδρομίων στην χώρα μία ιδέα για τον εμπλουτισμό των θαλάσσιων και αεροπορικών μεταφορών της χώρας που είχε πάρει σάρκα και οστά επί των ημερών του ως Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας ο κ. Κεφαλογιάννης εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην επανενεργοποίηση του δικτύου και την ίδρυση πολλαπλάσιων υδατοδρομίων στην χώρα ακόμα κι αν χρειαστεί να πάει κόντρα σε συμφέροντα πλοιοκτητών που δεν βλέπουν με καλό μάτι την ανάπτυξη τους.
Για το ζήτημα των υδατοδρομιών και των υδροπλάνων το οποίο είχε θίξει ο κ. Κεφαλογιάννης πριν από 10 χρόνια ως Υπουργός Ναυτιλίας τότε , υπογράμμισε πως εμπιστεύεται τον κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη και πως μία τέτοια κίνηση από πλευράς κυβέρνησης θα ωφελούσε εκτός από τον τουρισμό και τα ζητήματα επικοινωνίας των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας με την υπόλοιπη Ελλάδα
Πριν 10 χρόνια είχα προτείνει την κατασκευή υδατοδρομίων και υδροπλάνων, εμπιστεύομαι τον Γιάννη Πλακιωτάκη, πιστεύω στα υδροπλάνα, είχαν ξεκινήσει γραμμές στο Ιόνιο, τώρα θέλει να προχωρήσει τα υδατοδρόμια και υδροπλάνα για λόγους τουρισμού η κυβέρνηση, μπορούμε να τα δούμε στην χώρα μας και θα βελτιώσουν και την επικοινωνία των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας μας. Καμία μεγάλη εταιρία δεν μπαίνει στις άγονες γραμμές, γι αυτό και θέλουμε μέσα από τα υδροπλάνα να τονωθούν αυτές οι γραμμές για να υπάρξει καλύτερη επικοινωνία σε αυτές τις γραμμές.
Ο ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε με την απλή αναλογική να δημιουργήσει τεχνητή παράλυση όχι μόνο την χώρα αλλά και την αυτοδιοίκηση τόνισε ο κ. Κεφαλογιάννης υποστηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την αναγκαιότητα των αλλαγών που έφερε η κυβέρνηση στον Νόμο Κλεισθένη.
Για τον εκλογικό Νόμο που τροποποιεί η νέα κυβέρνηση ο κ. Κεφαλογιάννης σημείωσε πως ο Κλεισθένης και η απλή αναλογική του ΣΥΡΙΖΑ έγιναν για να εξυπηρετήσουν πολιτικούς σκοπούς και είναι θετικό και αναγκαίο που ο κ. Μητσοτάκης έλυσε άμεσα τα ζητήματα κυβερνησιμότητας που θα δημιουργούνταν στην αυτοδιοίκηση.
Ακούστε εδώ όσα είπε ο κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης στον Politica89.8: