Γ. Χριστοδουλάκης: “Τουριστική σεζόν με βάση πάντα τους κανόνες των ειδικών”
“Να επενδύσουμε στην σωστή διαχείριση της πανδημίας του κορονοϊού, που έχει κάνει μέχρι στιγμής η χώρα μας, ώστε ακόμα κι αν η εφετινή χρονιά για τον τουρισμό δεν είναι καλή, να φροντίσουμε να μην χαθούν κι οι επόμενες”, δήλωσε στον Politica 89.8 και την Αντιγόνη Ανδρεάκη, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου “Φιλοξενία”, Γιώργος Χριστοδουλάκης.
“Οι επισκέπτες ενδεχομένως θα θέλουν ένα χώρο με λιγότερο συνωστισμό, όπως μικρές ξενοδοχειακές μονάδες, η διαμερίσματα, η μικρά καταλύματα, οπότε σε ένα θεωρητικό σενάριο, θα μπορούσαν να ανοίξουν πρώτα τέτοιου είδους τουριστικές επιχειρήσεις, ωστόσο αυτό είναι ένα θεωρητικό σενάριο, πρακτικά, κανένας δεν θέλει να πληγεί το τουριστικό προϊόν καθώς αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι δύσκολο να αντιστραφεί το κλίμα και για το λόγο αυτό ένα τέτοιο ζήτημα πρέπει να εξεταστεί και να προχωρήσει κατόπιν της γνώμης των ειδικών”, δήλωσε ο κ. Χριστοδουλάκης
Σχέδιο για τον τουρισμό υπό τις προσταγές των ειδικών
Σύμφωνα με τον κ. Χριστοδουλάκη: “Χρειαζόμαστε με την καθοδήγηση των ειδικών, ένα σχέδιο στον τουρισμό με βάθος τριετίας, ώστε να μπορέσουμε να αποτυπώσουμε την καλή εικόνα που έχουμε ως χώρα στην διαχείριση του κορονοϊού στους ξένους επισκέπτες και το εξωτερικό γενικότερα, ώστε ακόμα κι αν η εφετινή χρονιά να χαθεί, να μην χαθούν κι οι επόμενες.”
Κινήσεις για την διαφύλαξη του τουριστικού προϊόντος
“Ο κόσμος δεν είναι σίγουρος, για το αν θέλει να ταξιδέψει λόγω της αβεβαιότητας που έχει δημιουργήσει η πανδημία, ωστόσο χρειάζεται να διαφυλάξουμε το τουριστικό μας προϊόν. Είναι ιδανική ευκαιρία να κρατήσουμε τις ισορροπίες, να έχουμε τις τιμές χαμηλές, να προσφέρουμε στον πελάτη αντί της επιστροφής χρημάτων ισόποσο πιστωτικό σημείωμα (voucher) και να κεφαλοποποιήσουμε την καλή εικόνα που έχει χώρα μας στην διαχείριση του κορονοϊού, προκειμένου να νιώσουν ασφαλείς και να ταξιδέψουν ενδεχομένως μελλοντικά. Μπορεί η εφετινή χρονιά να χαθεί, ωστόσο πρέπει να φροντίσουμε να μην χαθούν οι επόμενες.”
Δράσεις για την τουριστική προβολή της χώρας
“Είναι σημαντικό να προωθήσουμε προγράμματα και δράσεις προβολής, διαφήμισης, προώθησης, επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τόσο της χώρας συνολικά, όσο και μεμονωμένων περιοχών της, με στόχο την άμεση αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών στον ελληνικό τουρισμό από τη διασπορά του κορωνοϊού COVID-19, με παράλληλη ενίσχυση της εικόνας της χώρας και της τουριστικής αγοράς”, σημείωσε ο κ. Χριστοδουλάκης.
Ακούστε εδώ ολόκληρη την συνέντευξη του Πρόεδρου της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου “Φιλοξενία”, Γιώργου Χριστοδουλάκη στον Politica 89.8: