Γ. Χριστοδουλάκης: “Να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού το τουριστικό προϊόν”

Δημοσιεύτηκε στις 14/01/2020 18:33

Γ. Χριστοδουλάκης: “Να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού το τουριστικό προϊόν”

Την πρωτοβουλία που αναλαμβάνει για την δυναμική προβολή όχι μόνο των μελών της αλλά συνολικά της Κρήτης,  παρουσίασε το απόγευμα της Τρίτης, η Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων και Δωματίων Ν. Ηρακλείου «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ», στο Επιμελητήριο Ηρακλείου κατά τη διάρκεια της Γενικής της Συνέλευσης.

Η παρουσίαση θα γίνει από το στρατηγικό σύμβουλο της Ένωσης Δρα. Δημήτρη Κούτουλα και θα απευθύνεται σε όλους τους Δήμους  και φορείς του Ν. Ηρακλείου.

Ο στρατηγικός σύμβουλος της Ένωσης Δρα. Δημήτρης Κούτουλας, στο πλαίσιο του νέου επιχειρησιακού σχεδίου, παρουσίασε την νέα ταυτότητα, η οποία πρέπει να χρησιμοποιηθεί από τους επαγγελματίες προκειμένου να αναβαθμιστεί η εικόνα τους, ενώ όπως τόνισε υπάρχει ένα επιχειρησιακό σχέδιο για την επόμενη τριετία, μέσα από κάποιες δράσεις όπου η Ένωση θα στηρίξει τα μέλη της, βοηθώντας τα να αυξήσουν τα έσοδα τους και να αποκτήσουν μεγαλύτερο κύρος στην αγορά.

Παίρνοντας τον λόγο, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων του ν. Ηρακλείου “ΦΙΛΟΞΕΝΊΑ”, Γιώργος Χριστοδουλάκης, έκανε λόγο για μια δύσκολη τουριστική σεζόν ενώ επεσήμανε πως ούτε και η νέα περίοδος θα έχει ευκολίες.

Ο κ. Χριστοδουλάκης τόνισε πως το τουριστικό προϊόν πρέπει να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού ενώ ευχαρίστησε την Περιφέρεια Κρήτης για την στήριξη που παρέχει στον κλάδο.