Γ. Αναστασάκης: Σε 5 χρόνια θα ολοκληρωθεί το έργο στον κόλπο Δερματά-Κάποιοι “φρενάρουν” την ανάπτυξη της πόλης
«Μετά από από πέντε χρόνια θα δούμε ολοκληρωμένο το έργο στον κόλπο του Δερματά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Γιάννης Αναστασάκης μιλώντας στον Politica 89.8 και τον Νίκο Παπαδάκη.
Ο κ. Αναστασάκης επέρριψε ευθύνες σε όσους έβαλαν τρικλοποδιές σε σημαντικά έργα που θα μπορούσαν να αλλάξουν την εικόνα ριζικά και να την μεταμορφώσουν σε μια σύγχρονη πόλη.
Όπως επεσήμανε : « Η δικαίωση έχει τη σημασία της, αλλά αυτό που αφορά την πόλη μας είναι ότι χάθηκε χρήσιμος και πολύτιμος χρόνος στην υπόθεση “Δερματάς”. Σκεφτείτε στις συνθήκες του περιορισμού της πανδημίας να είχαν οι Ηρακλειώτες τη δυνατότητα της επαφής με μια αστική παραλία, ως αποτέλεσμα εφαρμογής της λύσης προστασίας του Δερματά από την προφανή διάβρωση που τον ταλανίζει. Αυτό που έχει κυρίως όμως σημασία είναι ότι δεν το βάλαμε κάτω, και τώρα θα προχωρήσουμε στις νέες αναγκαίες μελετητικές διαδικασίες και έστω με καθυστέρηση ο όρμος Δερματά θα αποκτήσει μια μορφή που θα αξίζει στο Ηράκλειο και μάλιστα θα αναδιαμορφωθεί και ο παραλιακός χώρος δυτικά του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας.»
Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις αναπλάσεις στην Αυγενική, τον Αγιο Μύρωνα και το Βενεράτο και για τις εργασίες οδοποιίας σε Πόρο και Αλικαρνασσό.
Μάλιστα σε ότι αφορά την μικρή Έβανς, τόνισε πως δεν θυμίζει σε τίποτα την παλιά της εικόνα, καθώς μετά τις σχετικές εργασίες αναβάθμισης από τον Δήμο, άλλαξε εντελώς. Όπως εξήγησε θα συνοδευτούν οι αναπλάσεις της Μικρής Έβανς και της 1821 κι από κυκλοφοριακές αλλαγές.
Σε ότι αφορά την Αρχιεπισκόπου Μακαρίου, ο κ. Αναστασάκης, επεσήμανε πως ολοκληρώθηκαν και οι φυτεύσεις , με αποτέλεσμα σε λίγες μέρες με το κλείσιμο των εργασιών και στο ανατολικό ρεύμα, αυτή η σημαντική οδός θα μπει ξανά σε πλήρη λειτουργικότητα, με συνολικά ανανεωμένο πρόσωπο.
Σε ότι αφορά τα minibus, επεσήμανε πως: «Η εισαγωγή της δωρεάν για τον χρήστη στάθμευσης και μετακίνησης από και προς το κέντρο του Ηρακλείου με τη χρήση μικρών λεωφορείων (minibus) ήταν μια μικρή επανάσταση για την πόλη μας, ένα εγχείρημα που αγκαλιάστηκε από τους συμπολίτες μας και στέφθηκε με επιτυχία, παρά τα κατά καιρούς γραφειοκρατικά εμπόδια που πρέπει να ξεπερνάμε. Η εισαγωγή της ηλεκτροκίνησης με αξιοποίηση κοινοτικών πόρων ήταν μια επιπλέον καινοτομία. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, με πάνω από 500.000 επιβάτες σε ετήσια βάση και πάνω από 61.000 επιβάτες μέσα στον περασμένο Νοέμβριο (σε καιρό πανδημίας μάλιστα) είναι ξεκάθαρο ότι μιλάμε για μια εφαρμογή που δουλεύει και συμβάλει αποφασιστικά στη μείωση της ροής των ΙΧ από και προς το κέντρο, ώστε όλοι να μπορούμε να απολαμβάνουμε περισσότερο τη βόλτα στην καρδιά της πόλης για τις δουλειές και τα ψώνια μας!»