«Φάλτσο» εκπαιδευτικού στην τηλεκπαίδευση

Δημοσιεύτηκε στις 07/05/2020 12:16

«Φάλτσο» εκπαιδευτικού στην τηλεκπαίδευση

Ένα πρωτοφανές περιστατικό με πρωταγωνίστρια μια εκπαιδευτικό, ήρθε στο φως της δημοσιότητας κατόπιν καταγγελίας ακροάτριας του Politica 89.8.

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει ακροάτρια, η οποία μίλησε στον Politica 89.8 και στην Αντιγόνη Ανδρεάκη, η εν λόγω εκπαιδευτικός, σε πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης έγραψε ένα ιδιαίτερα προσβλητικό μήνυμα, που στην ουσία διαχωρίζει τα παιδιά σε καλούς και κακούς μαθητές.  Μάλιστα, εκτός του διαχωρισμού, δεν διστάζει να κάνει λόγο και για αδιαφορία, βιασύνη και έλλειψη σεβασμού στην προσπάθεια.

Η εν λόγω συμπεριφορά έχει εξοργίσει τους γονείς καθώς η αδυναμία πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν άπτεται μόνο της θέλησης των μαθητών αλλά είναι και ζήτημα ύπαρξης tablet ή υπολογιστή καθώς και πρόσβασης στο διαδίκτυο.

Το παρακάτω κείμενο αναρτήθηκε σε πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης:

«Σε όλη αυτή την κρίση τα παιδιά είναι οι ήρωες»

Όπως τονίζει η ακροάτρια, στην κρίση αυτή με την οποία έχει έρθει αντιμέτωπη η χώρα μας τα παιδιά είναι οι ήρωες. «Οπότε θα έπρεπε να είμαστε πιο προσεκτικοί απέναντι τους. Δεν ερχόμαστε να τα ρωτήσουμε τι συμβαίνει και δεν συμμετέχουν, αν συμβαίνει κάτι άλλο και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτό. Η εκπαιδευτικός αυτή, θα έπρεπε να σέβεται τα παιδιά. Γιατί κάποια γνωρίζουν και κάποια όχι, να μπουν σε όλο αυτό. Ξαφνικά πρέπει να γίνουν γνώστες και θα πρέπει να τα μάθουν όλα αυτά σε πολύ σύντομο διάστημα».

Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια, δεν ερωτήθηκε αν μπορεί να συμμετέχει  στην τηλεκπαίδευση. «Ενημερωθήκαμε χθες για την τηλεκπαίδευση, δεν ερωτηθήκαμε, θα γίνει! Θα γίνει και κατ’ αυτόν τον τρόπο,  οπότε ένας γονέας που δεν γνωρίζει θα πρέπει να βρει τον τρόπο για να το ρυθμίσει και να μπορεί να συμμετέχει το παιδί. Δεν ερωτηθήκαμε, θα γίνει. Θα γίνει δύο μέρες την εβδομάδα».

«Προφανώς ο διαχωρισμός αυτός, γίνεται και μέσα στην τάξη, γιατί κατευθείαν χωρίζει σε δύο στρατόπεδα την τάξη. Οι καλοί μαθητές και οι κακοί μαθητές. Οπότε αυτό γίνεται, και το βλέπουμε και τώρα μπροστά μας. Χωρίς να αναλογιστούμε και να αναρωτηθούμε γιατί γίνεται αυτό και γιατί δεν συμμετέχουν τα υπόλοιπα παιδιά; Να αναρωτηθεί και ο κάθε εκπαιδευτικός, να ψάξω το λόγο γιατί δεν συμμετέχουν. Τα αδύναμα παιδιά προσπαθώ να τα βοηθήσω και να μην τα χαρακτηρίσω όπως στο σημείωμα. Γιατί αυτή είναι η δουλειά μου» τονίζει η ακροάτρια.

Τέλος, ερωτηθείσα αν έχει επιλέξει τι θα κάνει στη συνέχεια, η ίδια απάντησε πως δεν θα συμμετέχει. «Διότι εγώ ξέρω, ότι κάνω μια προσπάθεια στο σπίτι και βοηθάω το παιδί. Οπότε όταν κάνω αυτή την προσπάθεια και χαρακτηρίζεται από αυτόν τον τρόπο από μία δασκάλα που γνωρίζει το δυναμικό των παιδιών, δεν ξέρω αν συνεργαστώ. Δεν θα συνεργαστώ, όχι».

Aκούστε εδώ την καταγγελία της ακροάτριας στον Politica 89.8: