Φ. Κοκοτός: “Γεμάτο συναίσθηση το σποτ της καμπάνιας για τον Ελληνικό τουρισμό”

Δημοσιεύτηκε στις 05/06/2020 11:36

Φ. Κοκοτός: “Γεμάτο συναίσθηση το σποτ της καμπάνιας για τον Ελληνικό τουρισμό”

Για το σποτ της καμπάνιας του Ελληνικού κράτος για τον τουρισμό, μίλησε στον Politica 89.8 και την Αντιγόνη Ανδρεάκη,  ο γνωστός ξενοδόχος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ, Φώτης Κοκοτός. 

“Σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση τη χώρα μας. Το σποτάκι αυτό, προβάλλεται ήδη στο εξωτερικό ενώ αναμένεται να δημιουργηθεί ένα ανάλογο βίντεο που θα προβληθεί στο εσωτερικό της χώρας μας. Το βίντεο αυτό θα προβάλλει την χώρα μας στο εξωτερικό με στόχο και την προσέλκυση. Είναι γνωστό άλλωστε πως προσπαθούμε να γίνουμε ανταγωνιστικοί σε νέες χώρες, κάνουμε ήδη έρευνας αγοράς και να προσελκύσουμε κόσμο με βάση κάποια κριτήρια.”

Αναφερόμενος στις παράλληλες καμπάνιες που τρέχουν για την προβολή του Ελληνικού τουρισμού, ο κ. Κοκοτός σημείωσε πως: “Τρέχουν ήδη παράλληλες δράσης για την τουριστική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό, πέραν του βίντεο των 40 Δευτερολέπτων.”

Τρίτη στις προτιμήσεις η Ελλάδα

Στο παιχνίδι του τουρισμού, δειλά δειλά υπάρχουν χώρες που θέλουν να επισκεφτούν την Ελλάδα, χωρίς να αποτελούν παραδοσιακούς μας παίκτες, αλλά όχι σε περιοχές όπως την Κρήτη. Υπάρχει ενδιαφέρον για την Αθήνα, καθώς είναι σημαντικό πως κοντά στην Αθήνα βρίσκεται το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Μάλιστα μετά το lockdown, η χώρα μας έχει βρεθεί στην τρίτη θέση μετά την Ισπανία στις προτιμήσεις επισκεπτών από Γερμανία και Βρετανία, σύμφωνα με τον κ. Κοκοτό.

Αναφερόμενος στην Marketing Greece και το ΣΕΤΕ, ο κ. Κοκοτός επεσήμανε: “Η Marketing Greece με Νόμο του ΣΕΤΕ και του Ελληνικού Δημόσιου, λειτουργεί συνεπικουρικά του ΕΟΤ,αναλαμβάνοντας  το κόστος της υλοποίησής της παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου μέσω του ΕΟΤ να ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου.Αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ).Στοιχείο της δραστηριότητάς της είναι η υλοποίηση καινοτόμων και στοχευμένων ενεργειών προβολής τόσο των ελληνικών προορισμών, όσο και των εμπειριών που προσφέρει η χώρα μας στους επισκέπτες, με τη  δυναμική των νέων πρακτικών του marketing, του ψηφιακού περιβάλλοντος και των δημοσίων σχέσεων.”

Δείτε το σχετικό Βίντεο:

Ακούμε τον κ. Κοκοτό:

Ακούμε τη συνέχεια εδώ: