Δημιουργεί προσδοκίες η νέα σύνθεση του Δ.Σ του ΟΑΚ

Δημοσιεύτηκε στις 05/05/2020 21:10

Δημιουργεί προσδοκίες η νέα σύνθεση του Δ.Σ του ΟΑΚ

Εκτενής συζήτηση με τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε μεταξύ του επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “Η ΚΡΗΤΗ ΜΠΡΟΣΤA” Αλέξανδρου Μαρκογιαννάκη και των κυρίων Άρη Παπαδογιαννη, Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, και Λευτέρη Κοπάση, Προέδρου του Οργανισμού και Περιφερειακού Συμβούλου με την ίδια παράταξη.

Εν όψει του περιφερειακού συμβουλίου της Τετάρτης, ο κ. Μαρκογιαννάκης έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα θέματα που θα συζητηθούν στο Περιφερειακό Συμβούλιο, που αφορούν στην αξιοποίηση του ταμιευτήρα φράγματος ποταμών Αμαρίου και στην σύνδεση του κόμβου Μουρνιών του Β.Ο.Α.Κ με την πόλη Χανίων.

Ο κ. Παπαδογιάννης εξέφρασε την πεποίθηση του ότι τα έργα θα “τρέχουν” πολύ γρηγορότερα από δω και πέρα στηρίζοντας την άποψη του στην πολύ καλή συνεργασία που προσδοκά από το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ο δε κ. Κοπάσης από την πλευρά του, αναφέρθηκε στις από μηνών πρωτοβουλίες του, οι οποίες επαναλήφθηκαν πρόσφατα, σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία Χανίων και τον Περιφερειάρχη Κρήτης, υπογραμμίζοντας τη σπουδαιότητα της συστηματικής παρακολούθησης των έργων για να μην επαναληφθούν φαινόμενα καθυστερήσεων, όπως για παράδειγμα του έργου σύνδεσης του ΒΟΑΚ με τα Χανιά Μουρνιές –Γογονή, το οποίο έχει ενταχθεί από το 2010 στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών.

Ο κ. Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης εξέφρασε την βεβαιότητα του για την επιτυχία στο έργο των κ.κ. Παπαδογιάννη και Κοπάση, τόνισε την υποστήριξη του στις προσπάθειες τους και επισήμανε την ανάγκη να καταστεί ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης πρωταγωνιστής της αναπτυξιακής πορείας που τόσο έχει ανάγκη το νησί. Επεσήμανε ότι κι ο ίδιος θα ενισχύσει με κάθε τρόπο την συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας- ΟΑΚ και θα αναλάβει πρωτοβουλίες σχετικές με τα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα και τη διαχείριση των υδατικών πόρων.

Η συζήτηση επιβεβαίωσε την προσήλωση στον κοινό στόχο, της ολοκλήρωσης δηλαδή των έργων που παραμένουν σε εκκρεμότητα εδώ και χρόνια, προσδοκώντας και διεκδικώντας, παράλληλα, ισχυρή κυβερνητική στήριξη.