Διακρίθηκε ανάμεσα σε 9.000 συμμετοχές σε πανελλήνιο διαγωνισμό μαθητής του Ηρακλείου

Δημοσιεύτηκε στις 20/09/2020 15:46

Διακρίθηκε ανάμεσα σε 9.000 συμμετοχές σε πανελλήνιο διαγωνισμό μαθητής του Ηρακλείου

Ο μαθητής του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου, Τσικνάκης Κωνσταντίνος διακρίθηκε στον 4ο  Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό με τίτλο «Ποντιακός Ελληνισμός: Μνήμες και Όνειρα»  με το 3ο βραβείο στην διαγωνιστική κατηγορία «Διηγήματα» και στην ηλικιακή κατηγορία «Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», όπως ανακοινώθηκε την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020. Ο διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε από  την Διεύθυνση Π.Ε. Σερρών και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του ΥΠ.Π.Ε.Θ., με την υποστήριξη του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών, κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2019-2020 και τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO.

9.000 περίπου μαθητές από 151 σχολικές μονάδες της Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από Ελλάδα, Κύπρο και Ομογένεια με την στήριξη 360 εκπαιδευτικών συμμετείχαν με 1140 μαθητικές δημιουργίες που κάλυψαν πολλαπλές πλευρές της δημιουργικής έκφρασης και έρευνας: ποίηση, τραγούδι, διήγημα, παραμύθι, ταινία, ιστοσελίδα, εικαστικά έργα, εφημερίδα και project σε μια προσπάθεια να τιμηθεί ο Ποντιακός Ελληνισμός και η μνήμη του ξεριζωμού του από το ιστορικό του λίκνο.

Ανάμεσα στις δημιουργίες των μαθητών ξεχώρισε και απέσπασε το 3ο Βραβείο για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το διήγημα με τίτλο «Ξεριζωμός» του Κωνσταντίνου Τσικνάκη, μαθητή της Β΄ Τάξης κατά το προηγούμενο σχολικό έτος. Ο μαθητής, μέλος της Ομάδας Δημιουργικής Γραφής του 11ου Γυμνασίου, με την συνδρομή των φιλολόγων Μαρίας Φιολιτάκη και Χρυσής Χουρσάν εμπνεύστηκε, δημιούργησε και εργάστηκε όχι μόνο κατά την χρονική περίοδο της κανονικής λειτουργίας του σχολείου αλλά κυρίως κατά την διάρκεια της περυσινής υγειονομικής κρίσης, με την πολυμήνη αναστολη της σχολικής λειτουργίας.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι κ.κ. Μαρία Φιολιτάκη και  Χρυσή Χουρσάν, φιλόλογοι του 11ου Γυμνασίου, «η διάκριση αυτή αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας προσπάθειας των μαθητών της ομάδας της Δημιουργικής Γραφής του σχολείου μας και μια επιβράβευση της προσπάθειάς τους. Το διήγημα του Κωνσταντίνου Τσικνάκη αποτελεί απόδειξη ότι ακόμη και σε συνθήκες πανδημίας οι μαθητές μπορούν να ξεδιπλώσουν τα φτερά της δημιουργικότητάς τους και μάλιστα εμπνεόμενοι από πραγματικά γεγονότα μιας δύσκολης περιόδου για τον Ελληνισμό και ειδικά τον Ποντιακό».

Η Δ/νση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου συγχαίρουν θερμά τον μαθητή για την επιτυχία και τη διάκρισή του.

 

διακριση