Διαδικτυακό σεμινάριο για το μάρκετινγκ εν μέσω πανδημίας διοργανώνει η «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου την 1η Απριλίου

Δημοσιεύτηκε στις 27/03/2020 12:08

Διαδικτυακό σεμινάριο για το μάρκετινγκ εν μέσω πανδημίας διοργανώνει η «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου την 1η Απριλίου

Διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) για την επικοινωνιακή και εμπορική διαχείριση της κρίσης στα τουριστικά καταλύματα διοργανώνει η Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων-Δωματίων Ν. Ηρακλείου «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» την 1η Απριλίου 2020.

Το σεμινάριο έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης και πραγματοποιείται με τη στήριξη της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου και του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων. Μέσω της διοργάνωσης του webinar η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ προσφέρει στα μέλη της αλλά και σε κάθε άλλη επιχείρηση φιλοξενίας της Κρήτης τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τρόπους αντιμετώπισης της κρίσης που προκλήθηκε από τον κορωνοϊό καθώς και για τις ενδεδειγμένες τεχνικές του μάρκετινγκ για γρήγορη ανάκαμψη μετά το πέρας της πανδημίας.

Ο τίτλος αυτού του δωρεάν σεμιναρίου είναι «Μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού». Το webinar θα έχει διάρκεια 120 λεπτών και θα αναλυθεί η προτεινόμενη πολιτική μάρκετινγκ από πλευράς επιχειρήσεων φιλοξενίας για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του κορωνοϊού αλλά και οι ενδεδειγμένες επικοινωνιακές και προωθητικές ενέργειες για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ το πέρας της κρίσης. Επίσης θα αναλυθούν οι εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα. 

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ειδικός του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στη συμβουλευτική υποστήριξη ξενοδοχείων και άλλων επιχειρήσεων φιλοξενίας όπως λ.χ. μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων, οικογενειακών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, boutique hotels, ξενοδοχείων πόλης κοκ. Συμβουλεύει και υποστηρίζει της επιχειρήσεις σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.

 

«Ήταν για εμάς μονόδρομος η αξιοποίηση του διαδικτύου ώστε να συνεχίσουμε το πρόγραμμα  των επίκαιρων και υψηλού επιπέδου σεμιναρίων που ξεκινήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο και να κρατήσουμε ανοικτή την επικοινωνία με τα μέλη μας», τόνισε ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης. «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ συνεχίζει τη δράση της προκειμένου να βρούμε τρόπους έμπρακτης υποστήριξης των επιχειρήσεων-μελών μας σε αυτήν την πολύ δύσκολη κατάσταση. Με το προσεχές webinar δίνουμε τη δυνατότητα στους συναδέλφους να ενημερωθούν για τους τρόπους διαχείρισης της κρίσης που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Προσκαλούμε λοιπόν κάθε ενδιαφερόμενη κρητική επιχείρηση φιλοξενίας να παρακολουθήσει ελεύθερα το σεμινάριο του κ. Κούτουλα.»

Το webinar θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη, 1 Απριλίου, με ώρα έναρξης στις 17:00. Ο διαδικτυακός σύνδεσμος για τη δωρεάν παρακολούθηση του σεμιναρίου θα σταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα μέλη της ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου και του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων.