Διαδικτυακά μαθήματα Mathesis με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

Δημοσιεύτηκε στις 02/05/2023 09:54

Διαδικτυακά μαθήματα Mathesis με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

Δύο μαθήματα που δημιουργήθηκαν μέσα από τη συνεργασία της Περιφέρειας Κρήτης με το Κέντρο Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis, γίνονται και πάλι ενεργά μέσα από την διαδικτυακή πλατφόρμα του Mathesis και προσφέρονται σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη.

Πρόκειται για τα μαθήματα
1. «Επιστήμη και 4η Βιομηχανική Επανάσταση: Ένα στοίχημα για την ανθρωπότητα – Ένα στοίχημα για μας», με κύριο διδάσκοντα τον Νεκτάριο Ταβερναράκη, Πρόεδρο του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ).
2. «Επιστήμη Δεδομένων και Εφαρμοσμένη Μηχανική Μάθηση με Python», με διδάσκοντα τον Πάνο Λουρίδα, αναπληρωτή καθηγητή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

Πρόκειται για δύο μαθήματα που προσφέρθηκαν από την Περιφέρεια Κρήτης για πρώτη φορά πριν από έναν περίπου χρόνο και μέχρι σήμερα συμμετείχαν σε αυτά πάνω από 7.500 πολίτες. Τα μαθήματα ξεκινούν εκ νέου τη Δευτέρα, 8 Μαΐου 2023, ενώ μέρος του περιεχομένου τους είναι ήδη διαθέσιμο κατά την τρέχουσα περίοδο των εγγραφών. Τα δύο μαθήματα είναι ασύγχρονα και μπορείτε να τα παρακολουθήσετε τις ημέρες και ώρες που επιθυμείτε.

Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της για τη Δια Βίου Μάθηση, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή στηρίζει ενεργά το Mathesis, ένα ιδιαίτερο τμήμα των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, το οποίο εδώ και χρόνια παρουσιάζει θαυμαστά επιτεύγματα. Η ποιότητα των διδασκόντων, η τεχνολογία, ο κοινωφελής χαρακτήρας και η επιδίωξη της ίσης πρόσβασης στην ποιοτική εκπαίδευση, η στήριξη στην κοινωνία των πολιτών και ο εθελοντικός χαρακτήρας του έργου, χωρίς κόστος για το Ελληνικό δημόσιο, το καθιστούν διακριτό σε παγκόσμιο επίπεδο…

Η συνεργασία της Περιφέρειας Κρήτης με το Mathesis αποτελεί ένα «άνοιγμα» σ’ ένα σύγχρονο κόσμο όπου η μάθηση μέσω διαδικτύου κτίζει γέφυρες επικοινωνίας για τους πολίτες και ανοίγει νέους ορίζοντες στη γνώση.