Στην αξιοποίηση του προσωπικού των Δομών του Δήμου Βιάννου που έκλεισαν λόγω της υφιστάμενης κατάστασης που έχει διαμορφωθεί με την επέλαση του κορωνοϊού, προχωρά με απόφαση του ο Δήμαρχος Βιάννου Μηνάς Σταυρακάκης.
Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, το υφιστάμενο προσωπικό θα ενισχύσει τις Δομές που προσφέρουν υπηρεσίες στους δημότες και πιο συγκεκριμένα το Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι».
Ο Δήμος Βιάννου, με ευαισθησία και αντιλαμβανόμενος την αναγκαιότητα που υπάρχει για βοήθεια και αλληλεγγύη στους δημότες και ιδιαίτερα στις ευπαθείς ομάδες, που έχουν δει την καθημερινότητα τους να δυσκολεύει λόγω του κορωνοϊού, ενισχύει την εν λόγω Δομή με τους υπαλλήλους των Δομών που έχουν αναστείλλει τη λειτουργία τους.
«Ο Δήμος δηλώνει παρών απέναντι στους δημότες και κάνοντας ό,τι μπορεί, στοχεύει στη συνεχή στήριξη των συμπολιτών μας και ειδικά των ευπαθών ομάδων. Παράλληλα δεν πρέπει να παραλείψουμε να ευχαριστήσουμε το προσωπικό του Δήμου, που με αυταπάρνηση, κάτω από αυτές τις συνθήκες, αγωνίζονται για να ανταποκρίνονται καθημερινά στις ανάγκες των δημοτών», επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κ. Μηνάς Σταυρακάκης.
Σύμφωνα με την απόφαση που πάρθηκε και υπογράφεται από το Δήμαρχο Βιάννου οι εργαζόμενοι που ενισχύουν το Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» θα είναι επιφορτισμένοι με τα παρακάτω καθήκοντα:
1.Την επέκταση του Προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» με την ενίσχυση του υφιστάμενου προσωπικού με τους απασχολούμενους στις δομές που έχουν αναστείλει την λειτουργία τους λόγω λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού, ήτοι του Παιδικού Σταθμού του ΚΑΠΗ, του ΚΗΦΗ και των Καθαριστριών των σχολικών μονάδων.
2.Το ωράριο εργασίας των απασχολούμενων στις νέες δραστηριότητες παραμένει ως είχε κατά την προηγούμενη απασχόληση τους.
3.Η παροχή υπηρεσιών συνίσταται στα εξής
α) καταγραφή των κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωσή τους να εξυπηρετηθούν
β) καταγραφή των άπορων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων του Δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους.
γ) εξυπηρέτηση για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα και τροφές, είδη S/M κλπ) στους κατοίκους της περ. α)
δ) δωρεάν προσφορά φαρμακευτικής περίθαλψης και ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περ. β)
ε) συνδρομή στις υγειονομικές υπηρεσίες που επιχειρούν εντός των ορίων του δήμου, ανάλογα με τις οδηγίες τους
στ) λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου (τηλ. ΚΑΠΗ 2895022500) για καταγραφή των αιτημάτων και των αναγκών των κατοίκων των περ. α) και β)
ζ) διεκπεραίωση επειγόντων αιτημάτων των κατοίκων των περ. α) και β) (παραλαβή αιτήσεων –παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ
4. Χώρος συνάντησης των απασχολούμενων και οργάνωσης των εργασιών ορίζεται το ΚΑΠΗ.
5. Οι καθαρίστριες των σχολικών μονάδων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου βάσει του άρθρου 49 παρ.11 του ν. 3943/2011, κατά το χρονικό διάστημα που δεν λειτουργούν οι σχολικές μονάδες, το προσωπικό αυτό απασχολείται για τον καθαρισμό υπηρεσιών του οικείου δήμου, καθώς και ΝΠΔΔ,. Τα αντίστοιχα θα ισχύσουν, στο πλαίσιο της ίσης αντιμετώπισης απασχολουμένων στα ίδια καθήκοντα και στους ίδιους χώρους εργασίας, και για τις καθαρίστριες σχολικών μονάδων που απασχολούνται με σύμβαση μίσθωσης έργου.
6. Στις παραπάνω υπηρεσίες προΐσταται ο Αντιδήμαρχος κ. θεοδοσάκης Νικόλαος και συντονίζει η κ. Καρτσάκη Μαρία.