Αρνητικά μηνύματα για την επόμενη σεζόν από το Λονδίνο

Δημοσιεύτηκε στις 07/11/2019 12:13

Αρνητικά μηνύματα για την επόμενη σεζόν από το Λονδίνο

Στα αρνητικά μηνύματα που εξέλαβε για την τουριστική κίνηση του 2020 από την Διεθνή έκθεση τουρισμού που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες στο Λονδίνο, μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Ζαχαρίας Χνάρης στον Politica 89.8 και την Αντιγόνη Ανδρεάκη. 

Πρόκειται για μια έκθεση με εκατοντάδες συμμετέχοντες και δεκάδες χιλιάδων επισκεπτών, η οποία προσελκύει το σύνολο των τουριστικών παραγόντων απ’ όλο τον κόσμο και μέσα από την οποία, φαίνονται οι τάσεις της επόμενης χρονιάς, ανέφερε ο κ. Χνάρης, συμπληρώνοντας πως: “Τα πρώτα μηνύματα από τις επαφές, χαρακτηρίζονται ως ανησυχητικά με τις ανταγωνιστικές προς την Ελλάδα αγορές να κερδίζουν έδαφος και το 2020 να προοιωνίζεται ως μια δύσκολη χρονιά για τον τουριστικό κλάδο. Οι ξένοι τουριστικοί πράκτορες  κατά γενική ομολογία φαίνονται απογοητευμένοι από το Ελληνικό προϊόν. Το έχω διαπιστώσει κι εγώ και το έχω αναφέρει στο παρελθόν πως αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι πως πρέπει να χτίσουμε την ποιότητα του τουριστικού μας προϊόντος, βήμα βήμα ακολουθώντας πλέον το παράδειγμα της Τουρκίας που προχώρησε σε επενδύσεις, ξενοδοχειακές, επενδύσεις στο οδικό δίκτυο, επενδύσεις στην εκπαίδευση του προσωπικού. Θέλησαν να κάνουν την χώρα τους πιο ελκυστικό προορισμό.”

Απαντώντας σε ερώτηση της Αντιγόνης Ανδρεάκη σχετικά με το αν θα εμφανιστούν νέοι παίκτες, έπειτα από την κατάρρευση της Thomas Cook, μεταφέροντας και τις πληροφορίες που έχει από την έκθεση στο Λονδίνο, ο κ. Χνάρης απάντησε πως: “Στην έκθεση δεν παρατηρήσαμε να εμφανίζονται νέοι παίκτες στην αφορά μετά την κατάρρευση της Thomas Cook, ωστόσο κάτι τέτοιο είναι λογικό να συμβεί μελλοντικά, στην έκθεση όμως δεν μπορώ να μην σας επισημάνω, πως το πρώτο θέμα συζήτησης απ όλες τις χώρες που παρευρέθησαν ήταν η κατάρρευση της Thomas Cook. “

“Η Διεθνής έκθεση τουρισμού που θα πραγματοποιηθεί το επόμενο χρονικό διάστημα στη Γερμανία, και θα σχετίζεται με τους προορισμούς, τα  συστήματα κρατήσεων, τα ξενοδοχεία και τις υπηρεσίες αναμένεται να μας βοηθήσει στο να εξάγουμε τα συμπεράσματα για τη νέα τουριστική χρονιά και θα αποτελέσει εκείνη που θα μας δείξει πως πρέπει να οργανωθούμε για το τουριστικό μας προϊόν για τη τουριστική σεζόν που έρχεται.”