Ανοίγει επιτέλους η κάθοδος της Λ. Καζαντζίδη!

Δημοσιεύτηκε στις 09/05/2023 15:40

Ανοίγει επιτέλους η κάθοδος της Λ. Καζαντζίδη!

Το άνοιγμα της καθόδου της Λεωφόρου Καζαντζίδη μετά από τα έργα τόσων μηνών, προανήγγειλε ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων Νίκος Σκουλάς μιλώντας στον Politica 89,8 και τον Χρήστο Κώνστα.

Όπως όλα δείχνουν -εφόσον τηρηθεί χρονοδιάγραμμα- τέλος μπαίνει στην πολύμηνη ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών καθώς λόγω της κλειστής καθόδου στην Λεωφόρο Καζαντζίδη, καταγράφεται καθημερινά  κυκλοφοριακό μποτιλιάρισμα στον δρόμο της Βιομηχανικής Περιοχής Ηρακλείου.

Όπως τόνισε ο κ. Σκουλάς μιλώντας στον Politica 89,8, το αργότερο μέχρι την επόμενη εβδομάδα το ρεύμα της καθόδου πρόκειται να έχει δοθεί στην κυκλοφορία βάζοντας ένα τέλος στην ταλαιπωρία των Ηρακλειωτών οδηγών.

«Στο συγκεκριμένο έργο, επειδή δεν είχε προβλεφθεί από προηγούμενες μελέτες η παροχέτευση των ομβρίων υδάτων με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν τα νερά στον κόμβο της Αλικαρνασού και να δημιουργούνται πλημμυρικά φαινόμενα, έγιναν περισσότερες εργασίες από μια απλή αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα. Γίνονται έργα υπογειοποίησης σωληνώσεων και φρεατίων που δεν θα επιτρέπουν στο νερό να κατεβαίνει ορμητικά στον κόμβο αλικαρνασού και να πλημμυρίζει. Ελπίζουμε πως προς το τέλος αυτής της εβδομάδας θα έχει ολοκληρωθεί. Προς το τέλος αυτής της εβδομάδας, αρχές της επόμενης θα ανοίξει ο δρόμος και πάλι.»

Ο κ. Σκουλάς, αναφέρθηκε στην διαδικασία ασφαλτόστρωσης στον ΒΟΑΚ. Όπως επεσήμανε: «Η αδειοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου ασφαλτόστρωσης στον ΒΟΑΚ είναι μέχρι τις 30 Ιουνίου, κι όχι περαιτέρω λόγω της κορύφωσης της τουριστικής σεζόν. Αφότου τα συνεργείας μας, ολοκλήρωσαν τις εργασίες από το Κοκκίνι Χάνι και την Λεωφόρο Καζαντζίδη, εργάζονται στα πρώτα δυόμιση χιλιόμετρα από την Λεωφόρο Καζαντζίδη έως τον κόμβο Γαζίου. Ειδικότερα αφού εργάστηκαν μέχρι το Γιόφυρο μέχρι το Μάρτιο, τώρα συνεχίσουν τις εργασίες τους από μετά το Γιόφυρο, έως κάποια εκατοντάδες μέτρα πριν τον κόμβο Γαζίου. Οι εργασίες θα φτάσουν μέχρι το εργοστάσιο της ΔΕΗ και τον κόμβο των Λινοπεραμάτων, θα αφορούν δηλαδή συνολικά περίπου 8km του ΒΟΑΚ. Για την απέναντι πλευρά, του δρόμου, αναμένεται να εργαστεί ανάποδα από τον κόμβο των Λινοπεραμάτων έως το Γιόφυρο, εφόσον ολοκληρώσει η εργολήπτρια εταιρία τις εργασίες στον κόμβο στο Μπαλί. Η συγκεκριμένη εταιρία, εργάστηκε το προηγούμενο διάστημα από τον κόμβο Αμαρίου μέχρι το Σφακάκι για πεντέμισι χιλιόμετρα στο Ρέθυμνο. »

Για τις καθυστερήσεις στα έργα και τις δυσκολίες που προκύπτουν στην εκτέλεση τους λόγω των καιρικών συνθηκών και λόγω ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα εύρεσης μεγάλων εταιριών ανάληψης έργων Βεληνεκούς ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, Intrakat , επειδή η Κρήτη είναι νησί ο κ. Σκουλάς ανέφερε. «Όταν αναλαμβάνουμε ένα έργο, έχουμε στο νου μας, τις συμπληγάδες της τουριστικής περιόδου το καλοκαίρι και τις κακοκαιρίες του χειμώνα. Οι εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε στην εκτέλεση έργων δεν σίγησαν σχεδόν καθόλου, όμως ένας λόγος που υπάρχει καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός πως δεν υπάρχουν πολλές μεγάλες εταιρίες παρά 5.Τα έργα στην Κρήτη αφορούν μια περιορισμένη γεωγραφική έκταση, στην οποία συμμετέχουν εταιρείες που είναι εξοικειωμένες με τον χώρο διότι δεν συμφέρουν τα κόστη μεταφοράς, για να συμμετάσχουν σε αυτά μεγάλες εταιρίες. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια, προκειμένου να μην διακόπτεται η κυκλοφορία κυρίως σε κόμβους ευπαθείς, που αποτελούν ευαίσθητα σημεία εκτέλεσης εργασιών, έχουμε βάλει να γίνονται νυχτερινές εργασίες. Καταλαβαίνουμε πως ο κόσμος ταλαιπωρείται, όμως πετύχαμε αυτή την ελαχιστοποίηση της όχλησης μέσω των νυχτερινών εργασιών σε ευαίσθητα σημεία. Είδαμε να γίνονται νυχτερινές εργασίες, στον κόμβο της Αλικαρνασσού από τον κόμβο της Καλλιθέας μέχρι τον κόμβο της Αλικαρνασσού, στον κόμβο του Κατσαμπά, στον κόμβο της Παπαναστασίου, στον κόμβο στο Γιόφυρο.»