ΑΜΑΚ: Ζητάμε την υπογειοποίηση του ΒΟΑΚ για την πολεοδομική αναβάθμιση του Ηρακλείου

Δημοσιεύτηκε στις 28/09/2022 15:55

ΑΜΑΚ: Ζητάμε την υπογειοποίηση του ΒΟΑΚ για την πολεοδομική αναβάθμιση του Ηρακλείου

Την άποψη πως θα έπρεπε για τον ΒΟΑΚ να εξετάζονται από την  πολιτεία οι λύσεις, για το αμιγώς αστικό τμήμα (ήτοι από τον Α/Κ Γαζίου έως και τον Α/Κ Κατσαμπά) για την ελάττωση της περιβαλλοντικής και κυκλοφοριακής όχλησης και για την πολεοδομική αναβάθμιση του Ηρακλείου εξέφρασε η ΑΜΑΚ και η πρόερδρος της παράταξης του ΤΕΕ/ΤΑΚ Ειρήνη Βρέντζου στον Politica 89.8 και τον Χρήστο Κώνστα. ‘

H κ. Βρέντζου

Η κ. Βρέντζου, εξέφρασε τον προβληματισμό της  για τις παρεμβάσεις στις παρακάμψεις των πόλεων και υποστήριξε πως:  «Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει οι Κρητικοί και δη οι Ηρακλειώτες να πληρώσουν διόδια και οι αλλαγές που προβλέπονται από την παρούσα μελέτη για το νέο ΒΟΑΚ, να αφορούν μικροδιορθώσεις της υφιστάμενης κατάστασης». Γι αυτό μάλιστα και προτείνει να γίνει υπογειοποίηση του άξονα εν συνόλω ή σημειακά στο αμιγώς αστικό κομμάτι της πόλης του Ηρακλείου για μία πραγματική αναβάθμιση του αστικού ιστού.

Άλλωστε όπως είναι γνωστό, την ίδια άποψη έχει εκφράσει και το Περιφερειακό συμβούλιο, όταν ζητούσε διορθώσεις στην μελέτη του ΒΟΑΚ όπως αυτές που αφορούσαν:

  • Στην ένταξη (σχεδιασμός και χρηματοδότηση) της σύνδεσης της παρακαμπτήριας οδού της πόλης του Ρεθύμνου με τον ΒΟΑΚ από κόμβο Αμαρίου έως κόμβο Ατσιπόπουλου, 
  • Στη διερεύνηση της πρότασης του Περιφερειακού Σύμβουλου κου Λευτέρη Κοπάση περί παρακαμπτήριας οδού της πόλης των Χανίων, 
  • Στα θέματα που προκύπτουν από την κατάργηση του υφιστάμενου ημικόμβου Φοινικιάς, την ένταξη (σχεδιασμός και χρηματοδότηση) της παράπλευρης οδού στο έργο, 
  • Σε υπογειοποιήσεις της χάραξης σε θέσεις εντός του αστικού ιστού της πόλης του Ηρακλείου 
  • Σε βελτίωση της χάραξης στην περιοχή του Κακού Όρους και τη διερεύνηση κατασκευής σήραγγας 
  • Σε βελτίωση του σχεδιασμού ή/και των θέσεων των κόμβων Αεροδρομίου, Καρτερού και Ανώπολης 
  • Σε βελτιώσεις που έχουν προταθεί για το σύνολο των κόμβων των υπό εξέταση χαράξεων 
  • Σε σχεδιασμό παράπλευρου οδικού δικτύου στο πλαίσιο του έργου 
  • Σε εμπεριστατωμένη διερεύνηση και ικανό σχεδιασμό σε θέματα οριοθετήσεων ρεμάτων, απορροής όμβριων και αποστράγγισης υδάτων, προς αποφυγή πλημμυρικών φαινομένων. και αναμένει την επανυποβολή μίας επικαιροποιημένης/τροποποιημένης μελέτης, σύμφωνα με όσα προέκυψαν από την διαβούλευση.

 

Aκούστε την κ. Βρέντζου:


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook