Μιχ. Ριζικιανάκης: Δεν είναι φιλοδώρημα η έξτρα χρέωση στους καταναλωτές
Δημοσιεύτηκε στις 04/03/2022 14:38
Στην έξτρα χρέωση που πιθανότατα διαπιστώνουν οι καταναλωτές όταν κάνουν παραγγελία και παραλαμβάνουν στον χώρο τους πράγματα από διανομείς, αναφέρεται το Σωματείο Εργαζομένων Επισιτισμού-Τουρισμού Ν. Ηρακλείου, με στόχο να δοθούν οι απαραίτητες διευκρινήσεις προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Ο πρόεδρος Μιχάλης Ριζικιανάκης έδωσε μέσω της εκπομπής “Δημοσίως” του politica 89.8 την άποψη του αναφέροντας πως αυτό το ποσό, που κανονικά θα πρέπει να είναι “χτυπημένο από ταμειακή μηχανή μαζί με τον υπόλοιπο λογαριασμό, δεν είναι φιλοδώρημα προς τον εργαζόμενο αλλά έσοδο της εκάστοτε επιχείρησης.
Ακούστε τον κ. Ριζικιανάκη: