Του Μ. Π.
Το παρών κείμενο που δημοσιεύεται αποτελεί προσωπική άποψη εκπαιδευτικού που αναγνώστηκε στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης, περιγράφοντας λίγο πολύ τις εικόνες που αναμένεται να ζήσουν αύριο εκατοντάδες, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές. Εκφράζει την αγωνία της σχολικής κοινότητας δεδομένου της έξαρσης κρουσμάτων από την πανδημία της covid 19.
Παρατίθεται εδώ το κείμενο όπως το αποτύπωσε ο Μ.Π. στο προφίλ του στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης:
Περιγραφή πρωινού ελέγχου self-test μαθητών στο σχολείο
(κάθε Τρίτη & Παρασκευή από Σεπτέμβριο – Δεκέμβριο 2021 με λιγότερα από 1000 κρούσματα πανελλαδικά)
Στα γραφεία των δασκάλων και συγκεκριμένα έξω από το γραφείο του πανικόβλητου διευθυντή μαζεμένοι το λιγότερο τριάντα μαθητές διαφόρων τάξεων. Τα τηλέφωνα παίρνουν φωτιά. (Βοηθούν σε αυτό η νοσηλεύτρια, δάσκαλοι παράλληλης στήριξης, δάσκαλοι με κενό την πρώτη ώρα, στην ανάγκη επιστρατεύονται και οι καθαρίστριες…)
-” Σου έκανε παιδί μου το τεστ η μαμά;”
-“Ναι”,
ψάξιμο στον τηλεφωνικό κατάλογο- τηλέφωνο:
-“Δεν έχετε δηλώσει το σελφ τεστ του παιδιού στο edupass”,
προχωράμε στο επόμενο…
-” Σου έκανε παιδί μου το τεστ η μαμά;”
-“Όχι”
ψάξιμο στον τηλεφωνικό κατάλογο- τηλέφωνο:
– “Δεν έχετε κάνει το σελφ- τεστ στο παιδί. Δεν μπορεί να μπει στην τάξη. Ελάτε να το κάνετε”
-“Έρχομαι… ααα θα καθυστερήσω στη δουλειά μου”
-“Περίμενε τη μαμά σου, έρχεται”
-“Πού;”
‘-Έξω” (έξω εντωμεταξύ έχει 5 βαθμούς και λυσσομανάει ο βοριάς. Εκεί βρίσκονται άλλοι 7-8 μαθητές)
-“Κρατάτε αποστάσεις, μην μπαίνετε όλοι μαζί στο γραφείο, μην κατεβάζετε τη μάσκα. (πανικός)
Η κεντρική πόρτα εισόδου ανοιγοκλείνει διαρκώς. Μπαίνουν – βγαίνουν αλαφιασμένοι γονείς με το μαρκούτσι του τεστ στο χέρι να το χώνουν βιαστικά στα ρουθουνάκια των παιδιών που τρέμουν απ΄ το κρύο…
-“Εσύ παιδάκι μου γιατί είσαι εδώ;”
-“Δεν μου έκανε το τεστ η μαμά. Το ξέχασε!”
-“Μα, έχει δηλωθεί αρνητικό στο σύστημα”
ψάξιμο στον τηλεφωνικό κατάλογο- τηλέφωνο:
-“Το παιδί σας λέει οτι ξεχάσατε να του κάνετε το τεστ. Στο σύστημα όμως το έχετε δηλώσει αρνητικό”
-“Αχ, καλέ δεν θυμάται το χρυσό μου. Μισοκοιμισμένο ήταν!”
Το χάβουμε και πάμε παρακάτω…
Και ο εκπαιδευτικός έχει γίνει τηλεφωνητής, θυρωρός, ελεγκτής, υπεύθυνος ΕΟΔΥ, διεκπεραιωτής, κ.ά.
Ανιχνευόταν θετικό τεστ σε μια τάξη;
Κάναμε το σταυρό μας. Βάσει πρωτοκόλλου. Ποιος καθόταν μπροστά, ποιος πίσω, ποιος δεξιά και ποιος αριστερά. Τηλέφωνα- ειδοποίηση για ράπιντ τεστ. Πανικός. Απουσίαζαν την επομένη ημέρα οι μισοί και πλέον μαθητές. Όχι βάσει πρωτοκόλλου (αυτό προβλέπει 50% +1) “Ο φόβος φυλάει τα έρμα”.
Κρύο – παγωνιά, ανοιχτά καλοριφέρ (πετρέλαιο έχουμε) αλλά και ορθάνοιχτα παράθυρα και πόρτες. (Η ψύξη στον αυχένα με ταλαιπώρησε αρκετό καιρό)
Κουτσά στραβά την βγάλαμε καθαρή μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων
Σήμερα +50.000 τα κρούσματα κορονοϊού και τα σχολεία ανοίγουν με επικαιροποιημένο πρωτόκολλο (λογικό γιατί η μετάλλαξη Όμικρον είναι μεταδοτικότερη)
Βασική αλλαγή:
Από δύο μέρες πανικού τις κάναμε τρεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
χωρίς λόγια… απλά ψυχραιμία