Θεσσαλονίκη : Συλλήψεις για το κύκλωμα με ρυμουλκά –Πώς έστησαν «μπάζα» εκατομμυρίων
Ανάμεσα στους συλληφθέντες είναι 4 εφοπλιστές από την Αθήνα.
Σε εξέλιξη βρίσκεται μεγάλη επιχείρηση των Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ στη Θεσσαλονίκη με τους αστυνομικούς να έχουν προχωρήσει στη σύλληψη συνολικά 18 ατόμων για συμμετοχή σε υπόθεση απάτης στο λιμάνι της πόλης, η οποία φέρεται να σχετίζεται με τη χρήση ρυμουλκών που εξυπηρετούν τα πλοία που ελλιμενίζονται, με κέρδος εκατομμυρίων ευρώ.
Ανάμεσα στους συλληφθέντες είναι 4 εφοπλιστές από την Αθήνα, οι οποίοι σύμφωνα με το blolo.gr κατηγορούνται για ολόκληρο στήσιμο παράνομου δικτύου σχετικό με την πιστοποίηση ρυμουλκών και αναθέσεις έργων στο λιμάνι.
Τι ζητάει η διοίκηση του ΟΛΘ
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, οι πλοηγοί που είναι υπάλληλοι του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας φέρονται να καθόριζαν μεγαλύτερο αριθμό ρυμουλκών από αριθμό για την εξυπηρέτηση των πλοίων, κάτι που αύξανε το κόστος για τους χρήστες. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Υπηρεσία παρακολούθησε τις κινήσεις των εμπλεκομένων εδώ και καιρό.
Τόσο η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ όσο και οι ναυτικοί πράκτορες ζήτησαν από το υπουργείο να υπάρξει άμεση αντικατάσταση των πλοηγών, ώστε να μην διαταραχθεί η λειτουργία του λιμανιού τόνισε στη Voria.gr ο πρόεδρος του ΟΛΘ Σωτήρης Θεοφάνης το υπουργείο ανταποκρίθηκε άμεσα στέλνοντας δύο πλοηγούς σήμερα, έναν από την Κέρκυρα και έναν από τον Πειραιά, ενώ θα έρθει ακόμη ένας πληγός τις επόμενες ημέρες.
«Ευχαριστούμε πάρα πολύ το υπουργείο για τα αντανακλαστικά του. Με τους πλοηγούς που έρχονται το λιμάνι θα λειτουργήσει κανονικά».
Δύο τουλάχιστον χρόνια δρούσε το κύκλωμα
Σύμφωνα με πληροφορίες οι συλληφθέντες θα κατηγορηθούν για αδικήματα σχετικά με δωροδοκία και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές ενέργειες.
Οι εμπλεκόμενοι φέρεται να ήσαν σε συνεννόηση ώστε να αυξάνουν το κόστος ρυμούλκησης πλοίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης -φρόντιζαν ώστε να στέλνονται περισσότεροι πλοηγοί απ’ όσες απαιτούνταν- και να έχουν οφέλη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ κι από άλλες λιμενικές εργασίες.
Η δικογραφία της υπόθεσης αριθμεί περισσότερες από 2000 σελίδες και το κύκλωμα , σύμφωνα με στελέχη της λεωφόρου Κατεχάκη, δρούσε τουλάχιστον για δύο χρόνια.