Οι βασικοί άξονες και οι στρατηγικές οι οποίες ανοίγουν τις πόρτες του πρωθυπουργικού μεγάρου στον πρόεδρο της ΝΔ
Ισχυρή παράσταση νίκης συνοδεύει τη ΝΔ τις τελευταίες εβδομάδες ως αβαντάζ της πρωτιάς της στις δύο πρόσφατες αναμετρήσεις. «Είναι απόρροια του πραγματικού εκλογικού αποτελέσματος» σχολιάζουν πηγές της Πειραιώς με γνώση της επικοινωνιακής στρατηγικής του Κυριάκου Μητσοτάκη. Οι δημοσκοπήσεις παράλληλα δείχνουν γαλάζια αυτοδυναμία στις εθνικές κάλπες – κάποιες, και με διψήφια διαφορά υπέρ της ΝΔ. Πίσω από αυτούς τους αριθμούς όμως κρύβονται γεγονότα, συμπεριφορές, επικοινωνιακές τακτικές και ατζέντες, που εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια διαμορφώνουν την πολιτική της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, προκαλώντας σταδιακά το αντι-ΣΥΡΙΖΑ ρεύμα και τη διεύρυνση της ψαλίδας, που εμφατικά αποτυπώθηκαν στην ευρωκάλπη.
Είναι οι 6+1 λόγοι που οδηγούν πλέον τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην πόρτα του Μεγάρου Μαξίμου, μέσα από τις κάλπες της 7ης Ιουλίου: η έμφαση στην ανάπτυξη της χώρας και στην… τσέπη του πολίτη, η ανάδειξη της ασφάλειας, η υποτίμηση του αντιπάλου από τον Πρωθυπουργό, το Μακεδονικό, η μεσαία τάξη, η πάλη αλαζονείας και μετριοπάθειας, ακόμα και η υπόθεση Novartis. Ισως το πιο κομβικό στοιχείο για το γαλάζιο επιτελείο, που όπως λένε οι γνωρίζοντες προέκυπτε διαρκώς από μετρήσεις και αναλύσεις στοιχείων, είναι ότι «ο κόσμος ήθελε να αφήσει πίσω του την εποχή της κρίσης μαζί με τα κόμματα – παράγωγα της κρίσης». Γι’ αυτό η ΝΔ πόνταρε σχεδόν αποκλειστικά στο «θετικό μήνυμα», μακριά από την πόλωση.