Συνήγορος Καταναλωτή: Επιβάτης αεροπορικής αποζημιώθηκε λόγω 5ωρης καθυστέρησης
Ο επιβάτης ταξίδευε από την Αθήνα στην Κοζάνη – Έφτασε τελικά στον προορισμό του με 5 ώρες καθυστέρηση, λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους.
Επιτυχής ήταν η διαμεσολάβηση του Συνήγορου του Καταναλωτή για επιβάτη πτήσης από Αθήνα με προορισμό την Κοζάνη λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.
Ο επιβάτης απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή της, με ειδικότερο αίτημα την αποζημίωσή του σύμφωνα με τον Κανονισμό 261/2004 λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.
Συγκεκριμένα, ο καταναλωτής, ο οποίος ταξίδευε από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος με προορισμό την Κοζάνη, για επαγγελματικούς λόγους, προσέφυγε στην Αρχή διαμαρτυρόμενος για το γεγονός ότι η εταιρεία αερομεταφοράς καθυστέρησε την πτήση εξαιτίας τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους, με αποτέλεσμα να φτάσει στην Κοζάνη μετά από πέντε ώρες. Συνεπεία αυτού του γεγονότος ο αερομεταφορέας προσέφερε σε όλους τους επιβάτες ένα δωρεάν εισιτήριο εσωτερικού. Ωστόσο, ο καταναλωτής ζήτησε ως αποζημίωση το ποσό των 250 ευρώ, σύμφωνα με τον Κανονισμό 261/2004, επικαλούμενος το ότι, λόγω της μεγάλης καθυστέρησης, ακυρώθηκαν όλες οι προγραμματισμένες συναντήσεις του.
Διαβάστε περισσότερα στο in.gr.