Σπίρτζης: Η ΝΔ οδήγησε τη χώρα σε συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης

Δημοσιεύτηκε στις 21/06/2019 00:02

Σπίρτζης: Η ΝΔ οδήγησε τη χώρα σε συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης

«Η Νέα Δημοκρατία έφερε τη χώρα σε συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης εφαρμόζοντας τις νεοφιλελεύθερες συνταγές των Βρυξελλών και του ΕΛΚ και, εδώ και 4 χρόνια, παρουσιάζουν τα στελέχη της το άσπρο μαύρο», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης

«Η Νέα Δημοκρατία έφερε τη χώρα σε συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης εφαρμόζοντας τις νεοφιλελεύθερες συνταγές των Βρυξελλών και του ΕΛΚ και, εδώ και 4 χρόνια, παρουσιάζουν τα στελέχη της το άσπρο μαύρο», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Real Fm».

Ο κ. Σπίρτζης, απαντώντας στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για δήθεν προεκλογικές προσλήψεις, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι πρόκειται για «μία φιλολογία της αντιπολίτευσης», η οποία εδώ και τέσσερα χρόνια παρουσιάζει το άσπρο, μαύρο. Όσον αφορά την ίδρυση και τη στελέχωση της Διεύθυνσης Φυσικών Καταστροφών στην Κρήτη, για την οποία ρωτήθηκε, ανέφερε, ότι αφενός η ίδρυσή της προβλέπεται από το νόμο και αφετέρου, υπήρχαν επιτακτικά αιτήματα από τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ανέφερε ακόμη, ότι τεχνικές υπηρεσίες των δήμων είναι αποψιλωμένες, χωρίς μηχανικούς, οπότε, οι δήμοι ζήτησαν τη συνδρομή του υπουργείου για τη σύνταξη των τεχνικών δελτίων ούτως ώστε να δρομολογηθούν τα έργα που θα συμβάλλουν στην ανάταξη της περιοχής.

«Δεν γνωρίζαμε τον Μάρτιο, που έγιναν οι φυσικές καταστροφές, ότι θα γίνουν εκλογές τον Ιούνιο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε, δε, και με αφορμή το συγκεκριμένο ζήτημα, ότι «υπάρχουν πολλές αντιφάσεις στο πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας. Μας λέει για παράδειγμα γιατί κάνατε έκτακτες προσλήψεις στα Χανιά. Και την ίδια ώρα, ενώ γνωρίζει την υποστελέχωση στο δημόσιο τομέα λέει ότι θα πάει τις προσλήψεις στο 1 προς 5, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα, ότι θέλει να φέρει ανάπτυξη. Και ο κ. Σπίρτζης διερωτήθηκε πώς θα στελεχωθούν οι υπηρεσίες σε κρίσιμους τομείς, όπως είναι η υγεία και η παιδεία, όταν στο πρόγραμμά της μιλάει για 1.500 θέσεις στα σώματα ασφαλείας.

Ο υπουργός τόνισε, ακόμη, ότι η χώρα από το 2015 άλλαξε σελίδα. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «τότε, το 2015, ψάχναμε 50 και 100 χιλιάδες να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις γιατί αφήσατε τα ταμεία άδεια και σήμερα υπάρχουν 34 δισ. στα ταμεία του κράτους».

Εξήγησε, ακόμη, ότι η σημερινή κυβέρνηση δημιούργησε συνθήκες οικονομικής σταθερότητας και κλίμα εμπιστοσύνης διεθνώς: «Το 2015 και 2016 κάναμε διαγωνισμούς και δεν ερχόταν διεθνή σχήματα. Ερχόταν ένα ή δύο το πολύ και σήμερα γίνεται σύρραξη για το ποιος θα αναλάβει μία δημόσια υποδομή ή ένα ΣΔΙΤ ή ένα έργο παραχώρησης στην Ελλάδα».

Ο κ. Σπίρτζης, τόνισε, επίσης, ότι η επιβάρυνση της μεσαίας τάξης, προήλθε και από το γεγονός, ότι ο παλαιοκομματισμός τα χρόνια που επέβαλε τα μνημόνια, δεν φρόντισε να φορολογηθεί ο μεγάλος πλούτος.

Ανέφερε, δε, ως παράδειγμα τις εταιρείες διαμεσολάβησης για ταξί. «Η μία εταιρεία δεν είχε ούτε καν ΑΦΜ στη χώρα μας, ούτε γραφεία ούτε τίποτε. Η δεύτερη εταιρεία είχε έδρα στο εξωτερικό και παράρτημα στη χώρα μας, που επίσης δεν είχε φορολογηθεί ποτέ. Αυτές τις συνθήκες τις είχε οικοδομήσει η Νέα Δημοκρατία».

Υπογράμμισε, δε, ότι το ίδιο συνέβη και με τις συμβάσεις που βρήκαμε στα δημόσια έργα «Δέσμευσαν και τη δική μας κυβέρνηση οι συμβάσεις του παλαιοκομματισμού. Είδατε τι έγινε με την Αττική Οδό, που κάποιοι μονομερώς ανακοίνωσαν αύξηση των διοδίων μέσα στην προεκλογική περίοδο», είπε.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου σε σχέση με τη δυσαρέσκεια που εκφράστηκε στην κάλπη των ευρωεκλογών, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι αφορά κυρίως τα βάρη που έπεσαν στη μεσαία τάξη, καθώς δεν εφαρμόστηκαν γρήγορα οι απαιτούμενες ελαφρύνσεις μετά την έξοδο στα μνημόνια για να τις νιώσει ο πολίτης.

Υπογράμμισε ακόμη, ότι δεν υπήρξε ενημέρωση των πολιτών για το τι πραγματικά κατάφερε η κυβέρνηση όλη την τετραετία προκειμένου να ξέρουν όλοι οι πολίτες, τόσο τις βαθιές τομές που έγιναν όσο και τις εξοικονομήσεις υπέρ του δημοσίου συμφέροντος.

Ανέφερε, δε, ως παράδειγμα, την ολοκλήρωση των πέντε οδικών αξόνων και άλλων κρίσιμων υποδομών στη χώρα, αλλά και την εξοικονόμηση χρημάτων που πέτυχε με την ολοκλήρωσή τους.

in.gr